Η Toyota εγκαινίασε ένα νέο ερευνητικό κέντρο στην Ιαπωνία, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται μεταξύ άλλων και ένα σύμπλεγμα πιστών που θα ενσωματώνει πολλές από τις χαρακτηριστικές στροφές και διαμορφώσεις του «μεγάλου» του Nurburgring.
H Toyota εγκαινίασε στα πάτρια για την ίδια εδάφη ένα μικρό τμήμα ενός νέου κέντρου έρευνας, ανάπτυξης προϊόντων και δοκιμών, λίγα χιλιόμετρα μακριά από το Toyota City στην Ιαπωνία, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έως και 11 διαφορετικούς τύπους πιστών. Η βασική, όμως, είναι αυτή που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον απ’ όλες, καθώς σε αυτή «ενσωματώνονται» πολλές από τις χαρακτηριστικές στροφές του Nurburgring-Nordschleife . Εκεί πού τόσο η Toyota, όσο και σχεδόν κάθε άλλος κατασκευαστής αυτοκινήτων, δοκιμάζουν τα νέα σπορ μοντέλα τους.
Όπως είναι αναμενόμενο, το συγκεκριμένο τμήμα του συμπλέγματος πιστών δεν θα αποτελεί ακριβή… κόπια της «Πράσινης Κόλασης» των 20,7 χλμ., καθώς η ιαπωνική εκδοχή του ‘Ring δεν ξεπερνά σε μήκος τα 5,3 χλμ. διαθέτοντας εντούτοις τις γνώριμες υψομετρικές διαφορές (έως και 75 μέτρα)που συναντά κανείς εδώ και πολλά χρόνια στην πασίγνωστη γερμανική πίστα.
Το συνολικό κόστος επένδυσης του Toyota Technican Center Shimoyama – η έκταση του οποίου θα ανέρχεται στα 650 εκτάρια – θα ανέλθει συνολικά σε 2 δισ. ευρώ. Παρά το υψηλό αυτό τίμημα, η Toyota φέρεται να πιστεύει πως η εν λόγω δαπάνη «είναι απαραίτητη». Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της, το όλο project θα ολοκληρωθεί πριν το 2023, με το προσωπικό που θα απασχολείται σε αυτό να υπερβαίνει τα 3.300 άτομα.
«Το νέο αυτό κέντρο θα συμβάλλει στην επιτάχυνση της έρευνας και της ανάπτυξης για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota, Shigeki Terashi.
«Με βάση αυτές τις εμπειρίες που διαθέτουμε, έχουμε αντιγράψει μια ποικιλία δρόμων στο νέο κέντρο δοκιμών. Εκτός από τη διεξαγωγή δοκιμών σε όλο τον κόσμο, στη νέα αυτή πίστα σκοπεύουμε να βελτιώσουμε όλα τα μοντέλα μας και να αναπτύξουμε οχήματα που θα προσφέρουν οδηγική απόλαυση», δήλωσε από τη μεριά του ο Πρόεδρος της εταιρείας, Akio Toyoda._Χ.Α.