Η γαλλική εταιρεία διερευνά νέα σπορτίφ μονοπάτια στην κατηγορία των SUV μοντέλων. Και όχι μόνο.
Με την πρεμιέρα του νέου Renault Megane RS να αποτελεί τον βασικότερο πόλο έλξης στο περίπτερο των Γάλλων στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ο επικεφαλής της RenaultSport, Patrice Ratti, μίλησε σε εκπροσώπους του αυτοκινητικού Τύπου αναφορικά με τις πιθανές εκδοχές μοντέλων του Γάλλου κατασκευαστή που θα φέρουν στο εγγύς και απώτερο μέλλον τα αρχικά RS.
Ο Ratti απέκλεισε με ιδιαίτερη έμφαση το ενδεχόμενο να δούμε από τη Renault μια έκδοση με τα αρχικά RS που θα βρίσκει εφαρμογή σε βαν μοντέλα της μάρκας. Ωστόσο, δεν απέκλεισε την πιθανότητα η RenaultSport να βάλει το… χέρι της στα SUV μοντέλα της Renault ή ακόμα και στις 4θυρες προτάσεις της, με στόχο να διευρύνει ακόμα περισσότερο τη δημοτικότητά τους.
Βέβαια, ο επικεφαλής της RenaultSport παραδέχτηκε πως ένα τέτοιο εγχείρημα εμπεριέχει πολλά ρίσκα αναγνωρίζοντας πως οι αντίστοιχες SUV εκδόσεις προσφέρονται σήμερα από μάρκες με υψηλότερο πρεστίζ και με περισσότερα ταμειακά αποθέματα σε σχέση με εκείνα της Renault, τα οποία ανά πάσα στιγμή είναι έτοιμα να δαπανηθούν σε εξειδικευμένα μοντέλα τους.
Στο πλαίσιο των ίδιων δηλώσεων ο Ratti σημείωσε πως ένα SUV μοντέλο που θα επιμεληθεί η RenaultSport οφείλει να πληροί «αυστηρές προδιαγραφές» στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς, των επιδόσεων αλλά και της γενικότερης αίσθησης πίσω από το πηδάλιο.
Ολοκληρώνοντας τα σχόλια του, ο Patrice Ratti επεσήμανε πως δεν θα υπάρξει 3θυρη έκδοση που θα βασίζεται στο νέο Megane RS, καθώς οι πωλήσεις του συγκεκριμένου τύπου αμαξώματος ακολουθούν διαρκώς την κατιούσα σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε ότι αφορά τις ευρύτερες προοπτικές του 5θυρου Megane RS, ο επικεφαλής του γαλλικού «παραρτήματος» άφησε να εννοηθεί πως στο μέλλον δεν αποκλείεται ο θερμικός κινητήρας των 1,8 λίτρων να «συνοδευτεί» από ένα ήπιο υβριδικό πακέτο που θα συνεπικουρείται από έναν μικρής ισχύος ηλεκτροκνητηρα._Χ.Α.