top icon
Επικαιρότητα

H Porsche Cayman αποτέλεσε το σημείο αναφοράς για τη νέα Toyota Supra

Δεν το λέμε εμείς, αλλά ο ίδιος ο Tetsuya Tada, ο επικεφαλής της Gazoo Racing και συνάμα ο άνθρωπος που αποτελεί τον πνευματικό πατέρα του νέου σπορ κουπέ της Toyota που εντός των ημερών αποκαλύπτεται πλήρως.

Μιλώντας στο βρετανικό αυτοκινητικό Τύπο και συγκεκριμένα στην ηλεκτρονική έκδοση του Top Gear, ο επικεφαλής της Gazoo Racing και συνάμα ο άνθρωπος που ηγήθηκε του προγράμματος εξέλιξης της νέας Toyota Supra μίλησε για το νέο του «παιδί» προβαίνοντας και σε αποκαλύψεις για το μέλλον του. Μεταξύ άλλων, ο Tetsuya Tada δήλωσε πως το ιαπωνικό εργοστάσιο, που πλέον βλέπει με ολοένα και περισσότερο θέρμη κατασκευές σαν τη νέα Supra, μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο να παρουσιαστεί μία ελαφρωμένη έκδοση του μοντέλου με πιο τονισμένα οδηγικά χαρακτηριστικά.

Σε ερώτηση αν θα πρόκειται για μία street legal εκδοχή ή για μια έκδοση που θα προορίζεται αποκλειστικά για χρήση πίστας, ο Tada είπε:

«Κάποια στιγμή θα ήθελα να φτιάξω μία Supra με μικρότερο βάρος. Ετοιμάζουμε ήδη μία αγωνιστική έκδοση, οπότε ξέρουμε πως αν αφαιρέσεις 100 κιλά τότε έχεις ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο και δεν χρειάζεται καν περισσότερη δύναμη. Διερευνούμε και τις δύο λύσεις, αλλά πάντα υπάρχει πάντα ένα εμπόδιο, καθώς οι εκδόσεις δρόμου φέρνουν μαζί τους περιορισμούς».

Διαβάστε επίσης: Οι πέντε γενιές της Toyota Supra κάτω από την ίδια στέγη

Ο Tada μίλησε και τις αγωνιστικές προοπτικές του μοντέλου αναφέροντας πως η ανθίζουσα κατηγορία LM GTE είναι μια πιθανή… οδός για την Toyota απέναντι στις αντίστοιχες κατασκευές των Ford, Ferrari, Aston Martin και Porsche.

Ο Tetsuya Tada δε δίστασε να σχολιάσει πτυχές του μοντέλου παραγωγής, το οποίο, όπως ο ίδιος είπε, είχε ως σημείο αναφοράς την Porsche Cayman.

«Η Porsche Cayman αποτελεί το σημείο αναφοράς από την αρχή στον τομέα των δυναμικών χαρακτηριστικών. Η Cayman έχει το πλεονέκτημα με την τοποθέτηση του κινητήρα της, αλλά έχω οδηγήσει τα αυτοκίνητα το ένα μετά το άλλο στην πίστα και μπορώ να πω πως σίγουρα είμαστε στο ίδιο επίπεδο».

Και προσέθεσε:

«Έχουμε επιλέξει τον κινητήρα να βρίσκεται εμπρός λόγω της αίσθησης και του ελέγχου που προσφέρει. Ξέρουμε πώς να κατασκευάζουμε ένα αυτοκίνητο με τον κινητήρα εμπρός, έχουμε ήδη αυτή την ικανότητα. Στα στάδια σχεδιασμού της νέας Supra προτείναμε μία διάταξη με τον κινητήρα στο κέντρο και η BMW ήταν σύμφωνη να προχωρήσουμε , αλλά πήγα με την ιδέα αυτή στον Akio Toyoda και μου είπε όχι».

Σχολιάζοντας το σαφές πλέον ενδιαφέρον της Toyota για τα σπορ αυτοκίνητα, ο Tada δήλωσε:

«Αυτό που άλλαξε είναι αυτό που θεωρεί η Toyota ως επιτυχία. Επιδιώξαμε μεγάλα μερίδια και περιθώρια κέρδους, τα οποία εξακολουθούν να είναι σημαντικά, αλλά έχουμε αρχίσει να εκτιμούμε την αξία που μπορούν να αποφέρουν τα αυτοκίνητα αυτού του είδους»._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ