H Peugeot Sport αποκάλυψε σήμερα τις τεχνικές περγαμηνές της υβριδικής μονάδας κίνησης των 680 συνδυαστικών ίππων που θα κινεί τα πρωτότυπα της μάρκας στο FIA World Endurance Championship.
H Peugeot Sport, μαζί με την Total, την γνωστή εταιρεία γαλλική εταιρεία πετρελαιοειδών που πλέον δραστηροποιείται μέσω της θυγατρικής Shaft και στον τομέα των μπαταριών, έδωσε στην δημοσιότητα σήμερα τις βασικές τεχνικές περγαμηνές της υβριδικής μονάδας που θα κινεί τα πρωτότυπά της στο θεσμό FIA World Endurance Championship.
Εκμεταλλευόμενη την εμπειρία της από το WRC αλλά και τους αγώνες αντοχής στους οποίους η γαλλική εταιρεία συμμετείχε με τα 8κύλινδρα και 12κύλινδρα Peugeot 908, η νέα μονάδα αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα με μέγιστη απόδοση 272 ίππων και έναν θερμικό με 6 κυλίνδρους σε διάταξη V, δύο τούρμπο και χωρητικότητα 2,6 λίτρων, ο οποίος ζυγίζει 165 κιλά και αποδίδει μέγιστη ισχύ 680 ίππων.
Ακολουθώντας πιστά τους κανονισμούς του FIA WEC, η μέγιστη ισχύς της υβριδικής μονάδας κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν θα ξεπερνά τους 680 ίππους. Σύμφωνα με όσα προβλέπονται, απαγορεύεται η αξιοποίηση της ηλεκτρικής ισχύος κάτω από τα 120 χλμ./ώρα, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα την εμπλοκή του ηλεκτροκινητήρα μόνο πάνω από το συγκεκριμένο όριο. Σε λειτουργία πλήρους ισχύος, ο θερμικός κινητήρας περιορίζεται έτσι στους 408 ίππους με τον ηλεκτροκινητήρα να «δίνει» 272 ίππους – με δεδομένο ότι ο τελευταίος συνδέεται απευθείας στον εμπρόσθιο άξονα, στο πρόγραμμα πλήρους ισχύος η μονάδα κίνησης προσδίδει στην κατασκευή χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Στην περίπτωση δε που η μπαταρία είναι άδεια, τότε αυτομάτως ο θερμικός κινητήρας «γυρίζει» σε διαφορετικό πρόγραμμα, μεταφέροντας τους 680 ίππους του αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Όπως είναι προφανές, κατά τη διάρκεια των αγώνων, η μπαταρία του πρωτοτύπου γεμίζει μόνο με την αρωγή του συστήματος αναγεννητικής πέδησης.
Όπως προβλέπουν οι σχετικοί κανονισμοί, η μέγιστη ισχύς του θερμικού κινητήρα μπορεί να αυξηθεί κατά 3% (στους 700 για την περίσταση ίππους) στο τέλος των ευθειών της πίστας στην περίπτωση που η μπαταρία είναι άδεια.
Η μονάδα κίνησης της Peugeot Sport συενργάζεται με 7τάχυτο κιβώτιο σειριακού τύπου με paddles αλλαγής των σχέσεων στο τιμόνι, τα δε φρένα του πρωτοτύπου χρησιμοποιούν τεχνολογία brake-by-wire με τον οδηγό να μπορεί να ρυθμίσει τόσο τη δύναμη πέδησης μέσω των δαγκανών όσο και το «φρένο» του ηλεκτροκινητήρα. Η μπαταρία του πρωτοτύπου βρίσκεται εγκατεστημένη σε ένα ειδικό κουτί από carbon το οποίο είναι εγκατεστημένο στο μονοκόκ, πίσω από τον οδηγό και κάτω από το ρεζερβουάρ υγρού καυσίμου.