Ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία της σε αυτή την περίοδο, παρείχε η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό Δελτίο Τύπου:
“Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς και το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών της Nissan αντιμετωπίζουμε την τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορωνοϊό πολύ σοβαρά και με αυξημένο αίσθημα ευθύνης. Πρωταρχική προτεραιότητα για εμάς σε αυτές τις δύσκολες στιγμές παραμένει η ασφάλεια των εργαζομένων μας, των πελατών μας και του κοινωνικού συνόλου.
Επιδίωξή μας είναι να διατηρήσουμε τα επίπεδα εξυπηρέτησης στο υψηλότερο δυνατόν σημείο. Τηρούμε πιστά τις οδηγίες των κρατικών φορέων και την νομοθεσία και παραμένουμε ψύχραιμοι μπροστά στις εξελίξεις.
Σήμερα, αρκετές Εκθέσεις και Συνεργεία μας παραμένουν ανοιχτά. Συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες πωλήσεων, όπως και after sales service. Όπως είναι φυσικό, τα συνεργεία θα εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα εργαζομένους στο σύστημα υγείας, οχήματα ειδικού σκοπού (ασθενοφόρα, Σώματα Ασφαλείας κ.α.), καθώς και έκτακτες περιπτώσεις πελατών. Εντούτοις, προτρέπουμε το καταναλωτικό κοινό να επικοινωνεί με τους κατά τόπους Εμπόρους μας για επακριβείς πληροφορίες.
Τα στοιχεία επικοινωνίας του Δικτύου Εμπόρων και Επισκευαστών της Nissan ανά την Ελλάδα, είναι διαθέσιμα στο https://www.nissan.gr/dealer-locator.html
Σε ότι αφορά τα ανταλλακτικά, θα υπάρχει εφοδιασμός της αγοράς και του δικτύου επίσημων επισκευαστών Nissan, μέσω του Κέντρου Διανομής Ανταλλακτικών στον Ασπρόπυργο.
Για κάθε πληροφορία, ερώτηση ή ενημέρωση, το καταναλωτικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί στο customercare@nissan.gr, ή να επισκεφθεί το www.nissan.gr .”