X
Επικαιρότητα

H νέα Porsche 911 Speedster

Αναβιώνοντας τον θρύλο της 356 Speedster, η Porsche προχωρά σήμερα στην παρουσίαση της αντίστοιχης έκδοσης της ανοιχτής 911, δυστυχώς για τους θιασώτες του είδους σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων.

Αναβιώνοντας τον θρύλο της 356 Speedster, η Porsche προχωρά σήμερα στην παρουσίαση της αντίστοιχης έκδοσης της ανοιχτής 911, δυστυχώς για τους θιασώτες του είδους σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων.
Τόσο σπορ, όσο και σπάνια –σύμφωνα με τα επίσημα ανακοινωθέντα της γερμανικής εταιρείας οι τυχεροί ανά τον κόσμο δεν θα ξεπεράσουν τους… 356- η νέα 911 Speedster έρχεται να ξυπνήσει τις ένδοξες μνήμες του παρελθόντος με ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται στους λάτρεις της αυτοκίνησης. Έχοντας ως… αφορμή την 356 Speedster του 1953, η νέα ξεχωρίζει με μιας σε σχέση με τις «απλές» ανοιχτές εκδόσεις, χάρη στο χαμηλότερο και πιο κεκλιμένο παρπρίζ, ενώ το κάλυμμα της μαλακής αναδιπλούμενης οροφής φέρει την χαρακτηριστική double bubble διαμόρφωση. Οι επιπλέον διαφορές στην εμφάνιση συνεχίζονται με την υιοθέτηση του φαρδύτερου κατά 44 χλστ. αμαξώματος των Carrera 4 –ασφαλώς, ως γνήσιο σπορ μοντέλο, η νέα 911 Speedster είναι πισωκίνητη και μάλιστα με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στο βασικό της εξοπλισμό!- τα τροποποιημένα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και στο πλάι, το πιο έντονο «περίγραμμα» του παρπρίζ αλλά και το διαφορετικό φινίρισμα του εσωτερικού διακόσμου. Από εκεί και πέρα, το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα αποτελεί ένα ακόμα κυρίαρχο στοιχείο της νέας 911 Speedster (σ.σ.: διαθέσιμος θα είναι κατόπιν παραγγελίας και ο λευκός χρωματισμός), ενώ από πλευράς εξοπλισμού ο δυνητικός αγοραστής θα έχει στη διάθεσή του μια πλήρη γκάμα στοιχείων και «αξεσουάρ», συμπεριλαμβανομένων των κεραμικών φρένων της Porsche (PCCB), των ενεργητικών αναρτήσεων (PASM), αλλά και του επίσης γνωστού 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της εταιρείας (PDK).
Όσον αφορά την κινητήρια μονάδα, οι Γερμανοί έδωσαν στο γνώριμο ατμοσφαιρικό μπόξερ των 3,8 λίτρων τις απαραίτητες… βιταμίνες, οι οποίες και ανέβασαν τη μέγιστη ισχύ του κατά 23 επιπλέον ίππους σε σχέση με εκείνων των Carrera S. Έτσι, λοιπόν, ο 6κύλινδρος κινητήρας της Porsche αποδίδει για την περίσταση 408 ίππους (σ.σ.: όσους και στη νέα 911 GTS που επίσης θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στο Παρίσι στα τέλη του μήνα) εξασφαλίζοντας συγχρόνως ωστόσο μια ιδιαίτερα χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου, που στο μικτό κύκλο αγγίζει τα 10,3 λιτ./100 χλμ. Κλείνοντας, αξίζει να προσθέσουμε πως η διάθεση της νέας 911 Speedster θα ξεκινήσει τον προσεχή Ιανουάριο. _Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!