Η Porsche θα παραμένει πιστή στις παραδοσιακές της αρχές στα κορυφαία σπορ μοντέλα της παρά την (αναγκαστική) προσχώρησή της στην υπερτροφοδότηση.
Ο Andreas Preuninger, ο άνθρωπος που χρόνια τώρα διευθύνει το «παράρτημα» της γερμανικής εταιρείας το οποίο είναι υπεύθυνο για όλες τις εκδόσεις της Porsche που κοσμούνται κατά καιρούς με τα διακριτικά γράμματα «GT», συνεχίζει να τροφοδοτεί τον αυτοκινητικό Τύπο με πληροφορίες που αφορούν στα επερχόμενα πλάνα της μάρκας. Εν προκειμένω, τα νέα, τα οποία είναι και καλά(!) για τους φανατικούς οπαδούς της φίρμας, εστιάζονται στην κορυφαία έκδοση της νέας 718 Cayman, η οποία, όπως όλα δείχνουν, θα ονομάζεται GT4 RS.
Ο Γερμανός, σε πρόσφατες δηλώσεις του στο βρετανικό Τύπο, απέκλεισε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο η Porsche να παρουσιάσει οποιοδήποτε μοντέλο με τα διακριτικά RS το οποίο θα κινείται από 4κύλινδρο κινητήρα. Από εκεί και πέρα, ο Preuninger επιβεβαίωσε πως η πιο σκληροπυρηνική σε χαρακτήρα εκδοχή της νέας 718 Cayman θα είναι ατμοσφαιρική, λέγοντας τα εξής:
«Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες πάντοτε αποτελούσαν μια μοναδική πρόταση σε σχέση με τις υπόλοιπες επιλογές στη γκάμα».
Προχωρώντας ένα βήμα ακόμα, ο Preuninger αναφέρθηκε και στα πρακτικά πλεονεκτήματα των συγκεκριμένων κινητήρων στους αγώνες.
«Πιστεύουμε πως με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα που περιστρέφεται στις υψηλές στροφές μπορούμε να πετύχουμε καλύτερη απόκριση και αμεσότητα σε σχέση με έναν τούρμπο».
Σε ότι αφορά στην επερχόμενη 718 Cayman GT4 RS, όλα δείχνουν πως στο κέντρο του αμαξώματος θα βρίσκεται το ατμοσφαιρικό 4λιτρο διαμάντι της 911 GT3, με τη διαφορά, ασφαλώς, ότι η μέγιστη ισχύς θα περιορίζεται –για ευνόητους λόγους- κοντά στους 400 ίππους. Σε ότι αφορά στη μετάδοση, ο Γερμανός επιβεβαίωσε εμμέσως πλην σαφώς πως το νέο μικρό –τρόπος του λέγειν- υπερκουπέ της μάρκας θα διατίθεται είτε με χειροκίνητο είτε με το γνωστό «διπλόδισκο» κιβώτιο της μάρκας.
«Ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε το δικαίωμα επιλογής. Αρχίσαμε αυτή τη στρατηγική με την GT3. Ελπίζω να αποδώσει».
Ο Andreas Preuninger αναφέρθηκε με την ευκαιρία στο πλαίσιο των ίδιων δηλώσεών του και σε όλους εκείνους που αγοράζουν ένα σπορ μοντέλο της Porsche, και δη εκείνα με τα διακριτικά GT, όχι για να το οδηγήσουν, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, αλλά για να βγάλουν οικονομικό όφελος πουλώντας το στην αγορά του μεταχειρισμένου σε αισθητά πιο υψηλές τιμές.
«Όποιος το κάνει αυτό, δεν θα μπορεί να αγοράσει το επόμενο μοντέλο», είπε χαρακτηριστικά ο Γερμανός._Χ.Α.