Η Mercedes ξεδιπλώνει μερικώς το τεχνολογικό προφίλ της νέας S-Class – που θα αποκαλυφθεί πλήρως και για πρώτη φορά στις 2 Σεπτεμβρίου – στον τομέα της ασφάλειας.
Ανέκαθεν η Mercedes S-Class κατάφερνε να θέσει νέα και ακόμα πιο υψηλά σε σχέση με το παρελθόν στάνταρ στον τομέα της ασφάλειας – ενεργητικής και παθητικής. Η νέα γενιά του πολυτελούς μοντέλου από τη Στουτγάρδη, η οποία θα παρουσιαστεί στις 2 Σεπτεμβρίου, δεν αποτελεί εξαίρεση.
Όπως μας προϊδεάζει ο Γερμανός κατασκευαστής, η νέα Mercedes S-Class θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως που θα είναι εφοδιασμένo με αερόσακους για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των δημιουργών τους, η φιλοσοφία με την οποία λειτουργούν οι εν λόγω αερόσακοι είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με εκείνη των εμπρόσθιων, καθώς κατά την ανάπτυξή τους σε περίπτωση σύγκρουσης θα πρέπει, για παράδειγμα, να είναι σε θέση να προσαρμόζονται στα παιδικά καθίσματα.
Χωρίς να δίνει στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες, η Mercedes αναφέρει χαρακτηριστικά ότι στις ζώνες ασφαλείας των πίσω επιβατών θα βρίσκονται προσαρμοσμένοι… έξτρα αερόσακοι, οι οποίοι φέρουν την προφανή ονομασία Belt Bag.
Θέλοντας να συνδυάσει την παθητική με την ενεργητική ασφάλεια, η νέα S-Class εφοδιάζεται με τη λειτουργία Pre-Safe Impulse Side, η οποία χρησιμοποιεί τους αισθητήρες των ραντάρ του αυτοκινήτου προκειμένου να εντοπίσει μία επικείμενη σύγκρουση. Για πρώτη φορά, το σύστημα θα είναι σε θέση να παράσχει επιπλέον προστασία όχι μόνο χρησιμοποιώντας τα περίφημα «μαξιλάρια αέρα» στα καθίσματα που θα μετακινήσουν τον οδηγό ή τον συνοδηγό προς το κέντρο του οχήματος, αλλά ταυτόχρονα η όλη διάταξη είναι σε θέση να «ανασηκώσει» ολόκληρο το όχημα χρησιμοποιώντας την ανάρτηση E-Active Body Control, ούτως ώστε να εκτρέψει την πρόσκρουση σε πιο άκαμπτες δομές του αμαξώματος.
Διαβάστε επίσης: Το σύστημα MBUX της νέας Mercedes S-Class