Η ZR1 θα αποτελεί το κύκνειο άσμα των εμβληματικού σπορ μοντέλου από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού που θα έχει εγκατεστημένο τον κινητήρα του κάτω από το εμπρός καπό.
Εδώ και πολλούς πλέον μήνες, κοινό μυστικό στους κύκλους της παγκόσμιας αυτοκίνησης είναι πως η πολυσυζητημένη έκδοση ZR1 της θρυλικής Corvette είναι προγραμματισμένη να παρουσιαστεί καταμεσής του καλοκαιριού και κατά πάσα πιθανότητα σε λιγότερο από τέσσερις μήνες από σήμερα στα πλαίσια του Continental Tire Road Race Showcase IMSA. Αυτό βέβαια κάθε άλλο παρά… αγχώνει τους ανθρώπους της Chevrolet, οι οποίοι, όπως πιστοποιούν και οι «φρέσκιες» κατασκοπευτικές φωτογραφίες που σας παραθέτουμε σήμερα, συνεχίζουν ακάθεκτοι τις δοκιμές εξέλιξης της τελευταίας Corvette με τον κινητήρα τοποθετημένο στο εμπρός μέρος. Όπως ήδη είναι γνωστό, η νέα γενιά του αμερικανικού υπερ-κουπέ, η οποία είναι γνωστή αυτή τη στιγμή με την κωδική ονομασία C8, θα εγκαταλείψει οριστικά και αμετάκλητα την «παραδοσιακή» αυτή συνταγή μεταφέροντας την κινητήρια μονάδα της, για ευνόητους ασφαλώς λόγους, στο κέντρο του αμαξώματος.
Έως τότε, το ενδιαφέρον θα εστιάζεται στην έκδοση ZR1, η οποία αναμένεται να διαθέτει ακόμα πιο… αγριεμένο παρουσιαστικό, όπως μαρτυρούν, άλλωστε, το «πρησμένο» εμπρός καπό, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα και φυσικά η θηριώδης πίσω αεροτομή που θυμίζει έντονα τις καθαρόαιμες αγωνιστικές κατασκευές της κατηγορίας GT3. Βέβαια, όλα αυτά είναι απολύτως φυσιολογικά για ένα αυτοκίνητο με το… βεληνεκές ισχύος και δυνατοτήτων της ZR1. Αυτό όμως που σίγουρα δεν είναι συνηθισμένο για ένα αυτοκίνητο παραγωγής είναι αυτό που αντικρίζει κανείς στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, όπως κάλλιστα μπορείτε να δείτε και εσείς στην παρακάτω φωτογραφία… Με δεδομένες δε τις αυστηρότατες προδιαγραφές που χρόνια τώρα έχουν θεσπιστεί στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού όσον αφορά στην ηχητική των σύγχρονων αυτοκινήτων, το μόνο που μένει είναι να κάνουμε υπομονή ώστε να δούμε εντέλει τι καλό(;) μας ετοιμάζουν οι αμερικανοί της Chevrolet.
Σε ότι αφορά στον κινητήρα που θα αναλάβει την παροχή ισχύος στη νέα Corvette ZR1, οι πληροφορίες μας μιλούν είτε για μια αναβαθμισμένη εκδοχή του supercharged V8 κινητήρα των 6,2 λίτρων της εταιρείας, είτε για ένα εντελώς νέο υπερτροφοδοτούμενο διαμάντι με 8 στο σύνολο κυλίνδρους σε διάταξη V. Το αν πρόκειται για τον πρόσφατα κατοχυρωμένο από τους αμερικανούς της Chevrolet κινητήρα «»LT5«», είναι κάτι που μένει να αποδειχτεί. Όποια πάντως κι αν είναι η τελική επιλογή των αμερικανών, το σίγουρο είναι πως στους κινητήριους τροχούς της ZR1 θα «περνούν», μέσω μηχανικού κιβωτίου ή του νέου 10τάχυτου αυτόματου σασμάν της GM, πάνω από 700 ίπποι, με τις πιο αισιόδοξες μάλιστα προβλέψεις να μιλούν για απόδοση πλέον των 750 ίππων. Ραντεβού το καλοκαίρι, λοιπόν._Χ.Α.