top icon
Επικαιρότητα

H Magna Steyr θα κατασκευάζει τις νέες BMW Ζ5 και Toyota Supra

Δημοσιεύματα αυστριακών μέσων ενημέρωσης αναφέρουν ότι η «εγχώρια» Magna Steyr θα στεγάσει, ως προς το κατασκευαστικό τους σκέλος, τα δύο νέα σπορ μοντέλα των BMW και Toyota, τα οποία, ως γνωστόν, θα πατούν πάνω στην ίδια πλατφόρμα.

Πιο συγκεκριμένα, η εφημερίδα Kleine Zeitung αναφέρει σε σημερινό της δημοσίευμα πως οι διάδοχοι των BMW Z4 και Toyota Supra θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της αυστριακής εταιρείας, που έχει την έδρα του στην πόλη Graz, με ετήσιο ρυθμό παραγωγής και για τα δύο μοντέλα, κοντά στις 60.000 μονάδες.

Οι ιθύνοντες της BMW, πάντως, έχουν προ καιρού αποκαλύψει πως η Magna Steyr θα κατασκευάσει για λογαριασμό της Βαυαρικής εταιρείας ένα εντελώς νέο μοντέλο, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτουν μέχρι και αυτή τη στιγμή επισήμως την ταυτότητά του. Θυμίζουμε πως, επί του παρόντος, ο συγκεκριμένος… οίκος συνεργάζεται στενά με την BMW «γεννώντας» στις εγκαταστάσεις του τα Mini Paceman και Countryman. Πολύ σύντομα, όμως, όλα αυτά θα αποτελούν παρελθόν, καθώς το Paceman θα… αποσυρθεί δια παντός από τη γκάμα της Mini και το Countryman θα «μετακομίσει» οριστικά στο εργοστάσιο Nedcar, που βρίσκεται στην Ολλανδία.

Για όσους το όνομα Magna Steyr δε… λέει και πολλά, αρκεί να αναφέρουμε πως η αυστριακή εταιρεία έχει συνδέσει το όνομα της με πολλά και σημαντικά μοντέλα της ευρωπαϊκής και όχι μόνο αυτοκινητικής σκηνής κατασκευάζοντας μεταξύ άλλων στο πρόσφατο παρελθόν τις Mercedes E-Class 4Matic (1996-2006), Mercedes M-Class (1999-2002), Jeep Grand Cherokee (2005-2010), BMW X3 (2003-2010) και Aston Martin Rapide (2010-2012). Σήμερα, εκτός από τα Mini Paceman και Countryman, η Magna Steyr κατασκευάζει τα σκληροτράχηλα μοντέλα της σειράς G της Mercedes, ενώ από το 2017 στις εγκαταστάσεις της θα φιλοξενηθεί ένα νέο μοντέλο, αγνώστων λοιπών στοιχείων, της Land Rover.

Το 2015, η Magna Steyr, η οποία αποτελεί «κομμάτι» της Καναδικής Magna International, παρήγαγε συνολικά στο Graz της Αυστρίας 103.904 οχήματα, ενώ με τις προβλεπόμενες… επεκτάσεις των δομών της, οι οποίες θα ολοληρωθούν μέσα στο 2017, η κατασκευαστική της δυναμική αναμένεται να υπερβεί τις 200.000 μονάδες σε ετήσια βάση.

Για την Βαυαρική εταιρεία, η έλευση της νέας Z4, που πιθανότητα θα μετονομαστεί σε Ζ5, δεν γίνεται προκειμένου η BMW να ενισχύσει τον όγκο των πωλήσεών της, καθώς, κακά τα ψέματα, το μερίδιο του νέου της roadster δεν αναμένεται να ξεπεράσει το 1% των συνολικών ταξινομήσεων της μάρκας σε ετήσια βάση. Γιατί, λοιπόν, οι Βαυαροί επιμένουν σε ένα τόσο αντι-εμπορικό segment, όπως αυτό των ανοιχτών, διθέσιων αυτοκινήτων;

«Η BMW έχει μακρά παράδοση στα roadster αυτοκίνητα. Μπορεί το μερίδιο τους να είναι μικρό, ωστόσο ένα τέτοιο μοντέλο είναι σημαντικό για την ενδυνάμωση της εικόνας της μάρκας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO της BMW, Harald Krueger._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ