Πρόκειται ίσως για την… ακριβότερη καταστροφή στο Ring, η οποία έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της προσπάθειας του Σουηδού κατασκευαστή να ανακτήσει στο συγκεκριμένο «τερέν» το ρεκόρ ταχύτερου γύρου.
Το ατύχημα, το οποίο ευτυχώς δεν είχε δυσάρεστα επακόλουθα για τον οδηγό-δοκιμαστή της Koenigsegg (σημ: σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, στο τιμόνι του κατεστραμμένου πλέον One:1 με αριθμό πλαισίου #107, βρίσκονταν ο Robert Serwanski), πραγματοποιήθηκε κάτω από αδιευκρίνιστες προς το παρόν συνθήκες λίγες μόλις μέρες μετά την ανακοίνωση των Σουηδών ότι σύντομα θα επιχειρήσουν να… πάρουν πίσω το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην «Πράσινη Κόλαση» από την Porsche 918 Spyder.
Θυμίζουμε πως τις… δάφνες στην εν λόγω αντιπαράθεση, στην οποία επιδίδονται με τόση θέρμη ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές υπερ-αυτοκινήτων, κατέχει ο Γερμανός κατασκευαστής από το 2013 με χρόνο 6 λεπτών και 57 δλ.
Στη επίσημη αναφορικά με το ατυχές συμβάν, η Koenigsegg, αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Τα Koenigsegg είναι αυτοκίνητα υπερ-επιδόσεων και για αυτό το λόγο πρέπει να δοκιμάζονται ανάλογα. Αυτό είναι ένα εγγενώς επικίνδυνο εγχείρημα, το οποίο πρέπει να πραγματοποιείται σταδιακά και μεθοδικά ρυθμίζοντας βήμα βήμα όλες τις παραμέτρους του αυτοκινήτου. Πάντοτε, η προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια του οδηγού. Το ατύχυμα αποδεικνύει πόσο δύσκολο είναι να οδηγά κανείς σε αυτό το επίπεδο στο κορυφαίο μέρος δοκιμών στον κόσμο».
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, σύμφωνα με πληροφορίες προσκείμενες στην Koenigsegg, είναι το δεύτερο που κατασκευάστηκε από τη Σουηδική εταιρεία. Θυμίζουμε πως οι δημιουργοί του κατασκεύασαν μόλις έξι αντίτυπα του One:1, τα οποία πωλήθηκαν σε ισάριθμους πελάτες, αλλά και ένα «πάνω» στο οποίο πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες δοκιμές εξέλιξης.
Το μέγιστα… πληγωμένο One:1, το οποίο περιηγήθηκε στο Goodwood Festival of Speed το 2014 και εν συνεχεία ταξινομήθηκε στη Γερμανία σε ιδιώτη-φίλο της εταιρείας, θα ανακατασκευαστεί.
Υπενθυμίζουμε πως τα «6+1» αντίτυπα του One:1, το οποίο ζυγίζει 1.371 κιλά, κινούνται από έναν 5λιτρο V8 twin turbo κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 1.371 ίππους και 1.371 Nm ροπής (εξ ου και η ονομασία One:1), τα οποία εξασφαλίζουν τελική ταχύτητα 451 χλμ./ώρα και «0-100» και «0-300» σε χρόνο 2,8 και 11,9 δλ., αντίστοιχα._Χ.Α.
H Koenigsegg εξηγεί τι πήγε στραβά στο ατύχημα της One:1 στο Ring