Η Kia αποκαλύπτει τις πρώτες φωτογραφίες του νέου και ηλεκτρικού EV6, το οποίο εγκαινιάζει μια νέα εποχή για την εταιρεία στην κατηγορία των οχημάτων μηδενικών εκπομπών.
Το νέο Kia ΕV6 είναι το πρώτο από μια σειρά έξι νέων ηλεκτρικών μοντέλων που θα παρουσιάσει ο Κορεάτης κατασκευαστής έως το 2027. Και συνάμα το πρώτο που βασίζεται στο δάπεδο E-GMP, το οποίο έχει εξελίξει αποκλειστικά για αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών με μπαταρία το Hyundai Motor Group.
Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα crossover αυτοκίνητο, που από πλευράς μεγέθους αφήνει «χώρο» ώστε στο εγγύς μέλλον η γκάμα να συμπληρωθεί από ένα μικρότερο SUV μοντέλο, καθώς και από οχήματα μηδενικών εκπομπών με hatchback και 4θυρο αμάξωμα.
Στο μπροστινό μέρος, τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας του EV6 δημιουργούν μια κομψή και μοντέρνα εμφάνιση αποτελώντας, σύμφωνα με την Kia, μέρος του «Digital Tiger Face» του αυτοκινήτου, που αποτελεί εξέλιξη του σχεδιαστικής γλώσσας «Tiger Nose Grille». Κάτω από αυτά, συναντάται μια εισαγωγή αέρα η οποία έρχεται να διευρύνει οπτικά το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.
Το πλευρικό προφίλ εμφανίζει μια αισθητική εμπνευσμένη από το crossover οχήματα, η οποία είναι μοντέρνα, κομψή και αεροδυναμική δημιουργώντας την απαραίτητη ένταση. Την ίδια στιγμή, το πίσω μέρος είναι σχεδιασμένο για μέγιστη αεροδυναμική απόδοση, με μια κεκλιμένη κολόνα C με ενσωματωμένο μαύρο γυαλιστερό ένθετο, το οποίο διευρύνει οπτικά το τζάμι του παραθύρου, να δίνει τον τόνο.
Σύμφωνα με την Kia, η εξωτερική σιλουέτα του νέου EV6 αποτελεό το αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας μεταξύ των τριών σχεδιαστικών στούντιο της Kia που έχουν την έδρα τους στη Ναμίνγκ της Κορέας, στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας και στο Irvine της Καλιφόρνιας.
Στο εσωτερικό ο σχεδιασμός «απελευθερώνεται» χάρη στη χρήση της πλατφόρμας E-GMP, η οποία προσφέρει αυξημένο χώρο σε σύγκριση με τα προηγούμενα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας που χρησιμοποιούν το «τρέχον» ηλεκτρικό δάπεδο του Κορεάτη κατασκευαστή. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία της καμπίνας είναι η υψηλής ευκρίνειας κυρτή οθόνη, η οποία εκτείνεται έως το κέντρο του ταμπλό ενσωματώνοντας όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας καθώς και του συστήματος πλοήγησης.
Κάτω από την οθόνη, υπάρχουν οι απτικοί διακόπτες για τον έλεγχο του κλιματισμού, ενώ ένα ακόμα στοιχείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον είναι λεπτά και ελαφριά σε βάρος καθίσματα τα οποία είναι επενδεδυμένα όπως αποκαλύπτει η Kia με υλικό που δημιουργείται από ανακυκλωμένα πλαστικά.
Προς το παρόν η εταιρεία δεν ανακοινώνει στοιχεία που να αφορούν τις τεχνικές περγαμηνές του μοντέλου. Ωστόσο, γνωστό είναι ότι με δεδομένη την παρουσία της πλατφόρμας E-GMP, το νέο EV6 θα υποστηρίζεται από ηλεκτρικό κύκλωμα 800V που θα εξασφαλίζει σε ταχυφορτιστή με ισχύ 220 kW φόρτιση του συσσωρευτή ενέργειας από το 10% έως το 80% της μέγιστη αποθηκευτικής του ικανότητας σε χρόνο μόλις 18 λεπτών.
Το νέο Kia EV6 θα διατίθεται σε εκδόσεις με κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, όπως και το «αδελφό» Ioniq 5 της Hyundai. Η μπαταρία των 72,6 kWh με την οποία θα «συνοδεύεται» η μεγαλύτερη έκδοση αναμένεται να εξασφαλίσει στο νέο Kia EV6 αυτονομία κίνησης με μια πλήρη φόρτιση που θα αγγίζει τα 500 χλμ.
Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στο μήνα που διανύουμε.
Δείτε στη συνέχεια το σχετικό βίντεο: