Η βρετανική εταιρεία δήλωσε πως δεν θα συμμετάσχει τον προσεχή Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Η Jaguar Land Rover είναι ένας ακόμα κατασκευαστής που γυρίζει την πλάτη του στις εκθέσεις αυτοκινήτου επιλέγοντας ένα διαφορετικό μονοπάτι προβολής των δραστηριοτήτων της, που σχετίζεται άμεσα με «εξειδικευμένες εκδηλώσεις και παρουσιάσεις». Σύμφωνα με τον βρετανικό ειδικό Τύπο, εκπρόσωπος της JLR φέρεται να δήλωσε πως η εταιρεία στο σύνολό της «εξετάζει πλέον μεμονωμένα την αποτελεσματικότητα κάθε έκθεσης».
Ένας ακόμα λόγος που ώθησε τους Βρετανούς στο να απέχουν από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (σ.σ.: τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσουν τόσο η Ford όσο και η Volvo) είναι και εκείνος του κόστους. Ας μην ξεχνάμε πως το 2018 η JLR καταγράφει μείωση στις πωλήσεις της (-4%), με το ισχυρότερο χτύπημα να έρχεται από την Κίνα, όπου οι συνδυαστικές πωλήσεις των Jaguar και Land Rover κατέγραψαν τον Οκτώβριο πτώση της τάξης του 49%.
Θυμίζουμε πως στις αρχές του περασμένου μήνα, η Tata, η εταιρεία η οποία ελέγχει τις τύχες της KLR, ανακοίνωσε ένα εκτενές σχέδιο αναδιάρθρωσης το οποίο κατήρτισε για την Jaguar Land Rover, η οποία τον τελευταίο καιρό έχει «χτυπηθεί» τόσο από την υπόθεση Brexit και τις εμπορικές εντάσεις μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, όσο και από τη χαμηλή ζήτηση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων στη Ευρώπη. Το νέο αυτό πλάνο φέρει την ονομασία Project Charge (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ).
Αξίζει να σημειωθεί πως σήμερα η S&P Global Ratings υποβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα των Tata και JLR στην κατηγορία «junk» εξαιτίας της «αδύναμης κερδοφορίας της Jaguar Land Rover»._Χ.Α.