top icon
Επικαιρότητα

H Hyundai στη Γενεύη

Με κυριότερο έκθεμα το πρωτότυπο HED-6 και, συμπληρωματικά, την τρίθυρη έκδοση του i20 και το i30 Blue η Hyundai βάζει πλώρη για τη Γενεύη.

Με κυριότερο έκθεμα το πρωτότυπο HED-6 και, συμπληρωματικά, την τρίθυρη έκδοση του i20 και το i30 Blue η Hyundai βάζει πλώρη για τη φετινή έκθεση της Γενεύης.
 
Αναφορικά με το HED-6, η σχεδιαστική ομάδα που το δημιούργησε το χαρακτηρίζει ως «αστικό νομάδα, ένα αυτοκίνητο αντιθέσεων για ένα κόσμο αντιθέσεων». Το συγκεκριμένο πρωτότυπο διαθέτει μυώδες παρουσιαστικό, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην άνεση των καθημερινών μετακινήσεων, εντός και εκτός πόλης. Οι προχωρημένες μάλιστα γραμμές του αμαξώματος οδήγησαν τους μηχανικούς να εφαρμόσουν κάποιες «αντισυμβατικές» λύσεις. Για παράδειγμα, στο πίσω παρμπρίζ χρησιμοποίησαν lexan -ένα εξελιγμένο διάφανο πλαστικό- και όχι κρύσταλλο, ώστε να του δώσουν μία τρισδιάστατη, σμιλευμένη μορφή.
 
Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου κρύβεται ένας νέας γενιάς GDi τούρμπο ντίζελ κινητήρας 1.6 λίτρων και 175 ίππων. Αυτός αναμένεται να περάσει αργότερα σε παραγωγή. Αντίστοιχα και το HED-6 δίνει μία ιδέα του τι θα πρέπει να περιμένουμε από την επόμενη γενιά SUV της Hyundai.
 
Περνώντας στο i20, η τρίθυρη έκδοσή του αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις της το δεύτερο τετράμηνο του έτους, με τιμές ελαφρά χαμηλότερες των αντίστοιχων πεντάπορτων εκδόσεων. Όσο για το i30 Blue, αποτελεί το πρώτο μοντέλο παραγωγής της εταιρίας με τη συγκεκριμένη κατάληξη, ενσωματώνοντας ένα σύστημα ISG, Idle Stop and Go. Αυτό έχει ως στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης έως και 7% κατά τις αστικές μετακινήσεις, περιορίζοντας παράλληλα τις εκπομπές CO2 από τα 152 στα 142 γραμμάρια/ χλμ. στην έκδοση 1.6.   
 
Τα πρώτα i30 Blue θα κυκλοφορήσουν στα μέσα της χρονιάς, ως χάτσμπακ αλλά και στέισον, με τους κινητήρες των 1.4 και 1.6 λίτρων. Αργότερα η συγκεκριμένη τεχνολογία θα ενσωματωθεί και σε άλλα μοντέλα της Hyundai.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ