Η ιαπωνική εταιρεία φέρνει κατά τρία χρόνια πιο μπροστά το πρόγραμμα του πλήρους εξηλεκτρισμού της γκάμας της – έτσι, έως το 2022, όλα τα μοντέλα της στην Ευρώπη θα είναι πλήρως ηλεκτρικά ή υβριδικά.
Η Honda επιταχύνει περαιτέρω τα σχέδια εξηλεκτρισμού της γκάμας της για την Ευρώπη προωθώντας με γοργούς ρυθμούς το νέο τη στόχο της ώστε όλα τα ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της να διαθέτουν ηλεκτροκινητήρες έως το 2022. Ο νέος και αρκούντως φιλόδοξος νέος αυτός στόχος, που ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Electric Vision» στο Άμστερνταμ, έρχεται τρία χρόνια πιο μπροστά από την προηγούμενη ανακοίνωση της ιαπωνικής φίρμας, η οποία έθετε ως χρονικό ορίζοντα το 2025, αποδεικνύοντας έτσι την εμπιστοσύνη που έχει η Honda στην τεχνολογία ηλεκτρικών και υβριδικών κινητήρων.
Έτσι, η εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει 6 ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέσα στους επόμενους 36 μήνες, με το ηλεκτρικό Honda e και το νέο υβριδικό Jazz να πρωτοστατούν.
«Ο ρυθμός των αλλαγών στις προδιαγραφές, στην αγορά και στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ευρώπη σημαίνει ότι η στροφή στο ρεύμα λαμβάνει χώρα γρηγορότερα εδώ από οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. Καθώς ο ρυθμός των αλλαγών συνεχίζει να επιταχύνεται, πρέπει να δράσουμε νωρίτερα για να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις», δηλώνουν χαρακτηριστικά οι ιθύνοντες της εταιρείας.
Ο Tom Gardner, Senior Vice President της Honda Motor Europe, δήλωσε με τη σειρά του:
«Είναι χαρούμενος που ανακοινώνω ότι όλα τα μοντέλα της Honda εδώ στην Ευρώπη θα ηλεκτροδοτηθούν όχι το 2025, αλλά τρία χρόνια νωρίτερα, μέχρι το τέλος του 2022, μόλις 36 μήνες από τώρα.»
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η Honda αποκάλυψε επίσης τη νέα ονομασία «e:Technology», η οποία θα είναι ενιαία για όλα τα εξηλεκτρισμένα προϊόντα της σε παγκόσμιο επίπεδο, με την εν λόγω σήμανση να υποδηλώνει τον τύπο του κινητήρα.
Η προηγμένη υβριδική τεχνολογία δύο κινητήρων που θα δούμε στο ολοκαίνουργιο Jazz έχει ήδη συναντήσει ευρεία αναγνώριση σε όλη την Ευρώπη για την επίτευξη υψηλών επιπέδων απόδοσης και βελτίωσης των εκπομπών ρύπων στον πραγματικό κόσμο στο CR-V Hybrid. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά υβριδικά σύνολα, στα οποία το ηλεκτρικό μοτέρ βοηθά τον θερμικό κινητήρα, στο Jazz e: HEV ο τελευταίος παράγει ενέργεια που βοηθά τον ΚΕΚ.
Παράλληλα, η Honda αποκάλυψε επίσης το επόμενο επιχειρηματικό της βήμα στον τομέα της διαχείρισης της ενέργειας για την Ευρώπη, ανακοινώνοντας τη συνεργασία με την Vattenfall, έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτής ενέργειας στη γηραιά ήπειρο._Χ.Α.