Στην περίπτωση που η προσωπική σας California T θέλετε να είναι λιγότερο GT και περισσότερο… Ferrari, ίδου η λύση.
Αν υπήρχε κάτι για το οποίο θα μπορούσε κανείς να επικρίνει την California Τ, τότε αυτό θα ήταν σίγουρα η όχι και τόσο «καθαρόαιμη» συμπεριφορά της στο δρόμο. Το εν λόγω… μειονέκτημα έρχονται να βελτιώσουν σε λίγες βδομάδες από σήμερα οι ίδιοι οι δημιουργοί του αυτοκινήτου προσφέροντας το «πακέτο» Handing Speciale που –προφανώς- αναβαθμίζει τις οδηγικές αρετές του αυτοκινήτου.
Πέρα από μικρές αισθητικές αναβαθμίσεις στη μάσκα, στο διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος, στις απολήξεις της εξάτμισης και στη διακόσμηση του εσωτερικού, το Handling Speciale φέρνει μαζί του αλλαγές στην ανάρτηση, στη λειτουργία του κιβωτίου και στην ηχητική απόδοση του συστήματος εξαγωγής του κινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, τα ελατήρια είναι πιο σφικτά, κατά 16% και 19% εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ να ελέγχονται από ένα αναβαθμισμένο λογισμικό. Επίσης, διαφορετική είναι και η κεντρική μονάδα ελέγχου του κιβωτίου, το οποίο παρέχει στη θέση Sport βελτιωμένες, ως προς την ταχύτητα διαδοχής, αλλαγές των σχέσεων, τόσο στο ανέβασμα όσο και στο κατέβασμα.
Τέλος, η ανασχεδιασμένη εξάτμιση εξασφαλίζει καλύτερη ηχητική όταν ο V8 κινητήρας των 3,8 λίτρων «σκαρφαλώνει» στα ανώτερα κλιμάκια του στροφόμετρου._Χ.Α.