X
Επικαιρότητα

H DAF Trucks στη RAI

Στην ευρωπαϊκή έκθεση επαγγελματικών οχημάτων στη RAI στο Amsterdam, που διοργανώνεται από 26 Οκτωβρίου έως 3 Νοεμβρίου, η DAF θα παρουσιάσει πλήρη γκάμα οχημάτων, συμπεριλαμβάνοντας το LF διαθέσιμο με κινητήρα Euro 5. Ένα τμήμα του περιπτέρου θα είναι αφιερωμένο στην τεχνολογία, περιλαμβάνοντας μία έκδοση του LF με κινητήρα EEV και ένα υβριδικό πρωτότυπο φορτηγό. Η DAF θα παρουσιάσει ολοκληρωμένη γκάμα οχημάτων: τo LF για αστικές διανομές, το CF για πολυάριθμες εφαρμογές και το XF105, «Φορτηγό της Χρονιάς 2007», για διεθνείς μεταφορές.
Νέο CF Space Cab
Στη RAI η DAF θα παρουσιάσει μία ανανεωμένη οροφή για την καμπίνα Space της σειράς CF, η οποία όπως και στο XF105 θα διαθέτει προαιρετικά προβολείς Skylights. H DAF παρουσιάζει επίσης στη σειρά CF πολυάριθμες διαφοροποιήσεις στα χωματουργικά οχήματα, προκειμένου να αυξηθεί η άνεση, η ευελιξία σε διαδρομές εκτός δρόμου και να μειωθεί η πιθανότητα οποιασδήποτε φθοράς. Το διπλό οπίσθιο διαφορικό, για παράδειγμα, εξοπλίζεται πλέον με σινεμπλόκ για να μειώνονται οι κραδασμοί, ενώ έχουν εξελιχθεί και διάφορα σκαλοπάτια για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα. Παράλληλα, για τις εφαρμογές εκτός δρόμου, διατίθεται μία ειδική 12-τάχυτη έκδοση του αυτοματοποιημένου κιβωτίου AS-Tronic.
Κινητήρες EEV για LF, CF και XF105
Τοποθετώντας ένα παθητικό φίλτρο αιθάλης, οι εκπομπές ρύπων μειώνονται κατά 50% περισσότερο, με αποτέλεσμα ο κινητήρας PACCAR PR 9,2 λίτρων να εκπέμπει 0,015 grams/kWh. Με άλλα λόγια 25% χαμηλότερα από την προδιαγραφή EEV. Η DAF έχει ήδη ξεκινήσει φέτος την παραγωγή κινητήρων PACCAR PR EEV για χρήση στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι από την άνοιξη του 2008 για τη σειρά CF75, με ισχύ από 250 έως 360hp. Οι εκδόσεις EEV για τον κινητήρα PACCAR MX με ισχύ από 360 έως 510hp θα είναι επίσης διαθέσιμοι για τη σειρά CF85 και για το XF105, ενώ θα εξοπλίζονται με παθητικό φίλτρο αιθάλης. Επίσης, μία έκδοση EEV με 160hp είναι διαθέσιμη για το LF, ειδικά για τις αστικές διανομές. Οι χαμηλές εκπομπές ρύπων σύμφωνα με την προδιαγραφή EEV, στην περίπτωση του LF επιτυγχάνονται χωρίς πρόσθετο φίλτρο αιθάλης.
Υβριδική τεχνολογία σε LF
Η DAF παρουσιάζει στη RAI ένα πρωτότυπο LF, εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία. Το σύστημα χρησιμοποιεί ένα παράλληλο πετρελαιο/ηλεκτρικό υβριδικό σύστημα, το οποίο λειτουργεί με πετρελαιοκινητήρα, με ηλεκτροκινητήρα ή τον συνδυασμό των δύο. Το πρωτότυπο εξοπλίζεται με το νέο πετρελαιοκινητήρα PACCAR FR (Euro 5) 4,5 λίτρων με μέγιστη απόδοση ισχύος 136kW/185hp και συνδέεται με ένα πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων Eaton (Autoshift). Ανάμεσα στο συμπλέκτη και το κιβώτιο ταχυτήτων έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος δίνει κίνηση αλλά λειτουργεί και σαν γεννήτρια. Η ενέργεια που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια της πέδης αποθηκεύεται σε μπαταρίες λιθίου-ιόντων για επαναχρήση κατά την επιτάχυνση. Προς το τέλος της χρονιάς η DAF θα διαθέσει σε πελάτες τα πρώτα πρωτότυπα οχήματα για δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.
Το μερίδιο αγοράς της DAF συνεχίζει να αυξάνεται
Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στα βαρέα οχήματα της ευρωπαϊκής αγοράς επαγγελματικών οχημάτων αυξήθηκε από 9,7% που ήταν το 2000 σε 14,3% το 2006. Σε μία αγορά που αντιστοιχούσε πέρσι σε 309.000 ταξινομημένα βαρέα οχήματα. Στην αγορά από 6-15 τόνους, η DAF πέτυχε το 2006 μερίδιο αγοράς 9,2% στις χώρες της Ε.Ε.
H Panergon A.E., μέλος του Ομίλου Εταιρειών Σφακιανάκη, αντιπροσωπεύει τη DAF Trucks N.V. στην ελληνική αγορά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!