Αν η έκδοση με τον W12 κινητήρα σας φαίνεται κάπως ακριβή και ίσως υπερβολική, να η ευκαιρία.
Η Bentley Bentayga, το απόλυτο ίσως SUV πολυτελείας, κατεβαίνει σήμερα σκαλί σε μια προσπάθεια να διευρύνει το πελατολόγιο της. Έτσι, κάτω από το επιβλητικό εμπρός καπό της φιλοξενείται πλέον ένας 4λιτρος V8 κινητήρας, που προφανώς δεν είναι άλλος από εκείνον που χρησιμοποιεί σε αρκετά μοντέλα της η ομόσταβλη Porsche. Η απόδοση του φτάνει τους 550 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 770 Nm από τις 1.950 έως και τις 4.500 σ.α.λ. εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,5 δλ. Η βρετανική εταιρεία αναφέρει πως η συγκεκριμένη έκδοση καταναλώνει 11,4 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ., κάτι που της εξασφαλίζει –στα χαρτιά, ασφαλώς- αυτονομία 746 χλμ. Και αυτό, πρωτίστως χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων του V8 που ενεργοποιείται σε συγκεκριμένες συνθήκες.
Από εκεί και πέρα, το «παρών» δίνει και το σύστημα Dynamic Ride, που ελέγχει το αμάξωμα με δυναμικό τρόπο με την αρωγή ενός 48βάλβιδου ηλεκτρικού κυκλώματος. Η αερανάρτηση είναι και αυτή παρούσα, με τον οδηγό να έχει στα… χέρια του τις επιλογές High 1, High 2, Normal και Low. Η βασική έκδοση διαθέτει απλούς δίσκους με διάμετρο 400 και 380 χλστ. ενώ προαιρετικά προσφέρονται και κεραμικοί 440 και 370 χλστ. Ο δε τροχοί έχουν διάσταση 275/50 και 285/45 σε συνδυασμό με ζάντες 20 και 21 ιντσών και δυνητικά 21 και 22, με ελαστικά 285/45 και 285/40._Χ.Α.