Μία πρώτη γεύση της «νέας» Lancia Delta HF Integrale την οποία προετοιμάζει η Automobili Amos.
O 32χρονος Eugenio Amos είναι ο ιδρυτής της Automobili Amos και συνάμα ένας άνθρωπος που λατρεύει το motorsport συμμετέχοντας σε ουκ ολίγες αγωνιστικές διοργανώσεις ανά τον κόσμο -με πιο πρόσφατη εκείνη στο Dakar Rally. Πέραν από τους αγώνες, όμως, ο Eugenio Amos είναι και φανατικός λάτρης της Lancia και φυσικά της Delta HF Integrale, την οποία και θα αναβιώσει, όπως ο ίδιος υπόσχεται, με την κατασκευή ικανού αριθμού αντιτύπων της.
Σε αυτά, όπως ο ίδιος έχει δηλώσει, θα αλλαχθούν πάνω από 1.000 «κομμάτια», με το αυτοκίνητο να είναι πιο φαρδύ από το ορίτζιναλ -και μάλιστα με πολλά μέρη από carbon και αλουμίνιο. Τόσο ο κινητήρας, όσο και η ανάρτηση θα είναι πλήρως αναθεωρημένα σε ρυθμίσεις και γεωμετρία, προσδίδοντας ακόμα καλύτερες επιδόσεις και συμπεριφορά, αντίστοιχα.
«Θέλω αυτό το αυτοκίνητο να υπερστρέφει, και όχι να υποστρέφει στο πάτημα του γκαζιού», είχε δηλώσει ο Eugenio Amos τον περασμένο Φεβρουάριο σε συνέντευξη που παραχώρησε.
Η σχεδιαστική ομάδα που θα αναλάβει το στιλ του αυτοκινήτου που κανονικά θα παρουσιαζόταν το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε στην Concours d’Elegance στη Villa d’Este, έχει την έδρα της στο Μιλάνο στο Borromeo de Silva και το τμήμα R&D στο Piedmont, στα σύνορα της Ιταλίας με τη Γαλλία και την Ελβετία.
Χαρακτηριστικό της εξωτερικής αμφίεσης της «σύγχρονης» Delta HF Integrale της Automobili Amos, όπως και εσείς μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες που ανήρτησε στο Instagram o ιδιοκτήτης της, είναι οι 3 αντί για 5 πόρτες. Όπως έχει ήδη αποκαλύψει ο Eugenio, το εσωτερικό θα παραπέμπει σε εκείνο της Delta S4.
Στόχος της Automobili Amos είναι να κατασκευάσει το πολύ 15 αντίτυπα της «νέας» Delta HF Integrale.
«Λατρεύω την Lancia Delta Integrale επειδή κέρδισε 6 Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Ωστόσο, το εγχείρημα αυτό δεν έχει να κάνει με τους αγώνες», δηλώνει ο Eugenio Amos.
Και συμπληρώνει:
«Δεν είμαι άνθρωπος που θέλει να παραπονιέται. Ο όμιλος FCA είχε πολλές μάρκες και ενώ υπάρχουν πολλοί που αγαπούν τη Lancia, το 99% του παγκόσμιου πληθυσμού δεν την έχει ακούσει ποτέ. Η FCA είχε τα χρήματα να επικεντρωθεί σε ένα εμπορικό σήμα και επέλεξαν την Alfa Romeo. Δεν τους κατηγορώ. Σήμερα, υπάρχει μια αυξανόμενη κοινότητα οπαδών της Lancia, επειδή η εταιρεία δεν υπάρχει πια. Οι άνθρωποι αγαπούν πράγματα που δεν υπάρχουν πια»._Χ.Α.