top icon
Επικαιρότητα

H Audi ανανεώνει το SQ2

Η γερμανική εταιρεία φρεσκάρει το SQ2 αναβαθμίζοντας επιλεκτικά και σε άλλους τομείς, πέραν της σχεδίασης.

Με την επίσημη πρεμιέρα του να έχει πραγματοποιηθεί πριν δύο περίπου χρόνια, η Audi προχωρά σήμερα στην ανανέωση του SQ2 σε μια προσπάθεια να ενδυναμώσει έτι περεταίρω τη δυναμική του μοντέλου στις κατά τόπου αγορές.

Audi SQ2

Οπτικά, οι αλλαγές είναι ελάσσονος σημασίας σε σχέση με το παρελθόν. Εν προκειμένω, η οκταγωνική Singleframe μάσκα στο εμπρός μέρος είναι πλέον εγκατεστημένη πιο χαμηλά, ενώ τροποποιημένος στα σημεία είναι και ο σχεδιασμός της. Από εκεί και πέρα, προαιρετικά υπάρχει πλέον η δυνατότητα εγκατάστασης των φωτιστικών σωμάτων Matrix LED, ενώ επεμβάσεις αισθητικού περιεχομένου έχουν γίνει στα μαρσπιέ, στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και σε άλλα σημεία της εξωτερικής περιβολής του αυτοκινήτου.

Audi SQ2

Το Audi SQ2 συνεχίζει να τροφοδοτείται από τον 2λιτρο TFSI κινητήρα του ομίλου ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 300 ίππους και 400 Nm ροπής, σταθερά από τις 2.000 έως και τις 5.300 σ.α.λ. Ο κινητήρας ενσωματώνει το σύστημα Audi Valvelift (AVS) που αλλάζει τη διαδρομή των βαλβίδων εξαγωγής μεταξύ δύο επιπέδων βελτιστοποιώντας έτσι την απόδοση στις χαμηλές στροφές. Η βελτιωμένη ροή καυσαερίων στον υπερσυμπιεστή συμβάλλει στην καλύτερη απόκριση, ενώ η πολλαπλή εξαγωγής, η οποία είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, βοηθά τον κινητήρα να ζεσταθεί γρήγορα, Σύμφωνα με την Audi, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα που προσφέρει ο 2λιτρος TFSI ολοκληρώνεται σε χρόνο 4,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Audi SQ2

Ο κινητήρας συνεργάζεται κατά αποκλειστικότητα με το 7τάχυτο S tronic κιβώτιο ταχυτήτων της Audi και με σύστημα τετρακίνησης. Το τελευταίο υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροϋδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη που κατανέμει  την ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες. Εάν οι μπροστινοί τροχοί χάσουν την πρόσφυση, ο συμπλέκτης στέλνει μέρος της ροπής του κινητήρα στους πίσω τροχούς μέσα σε λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η όλη διάταξη διαθέτει πολλές βελτιώσεις -για παράδειγμα στα ρουλεμάν και την παροχή λαδιού- που αυξάνουν την αποδοτικότητά του. Η αντλία του συστήματος τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα χωρίς ψήκτρες, ενώ ολόκληρος ο συμπλέκτης είναι ελαφρύτερος κατά ένα κιλό σε σχέση με εκείνον του προηγούμενου μοντέλου, κάτι που οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι η μονάδα ελέγχου είναι ενσωματωμένη στο περίβλημα του συμπλέκτη.

Audi SQ2

Το Audi SQ2 εφοδιάζεται με την σπορ ανάρτηση της Audi (με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ) «πατώντας» για την περίσταση σε ελαστικά διαστάσεων 235/45 R18, ενώ προαιρετικά διατίθενται τροχοί με διάσταση 235/40 R19. Από εκεί και πέρα, την πέδηση του οχήματος έχουν αναλάβει δίσκοι με διάμετρο 340 και 310 χλστ. εμπρός και πίσω, αντίστοιχα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ