Η παρουσία της νέας Stelvio στη γκάμα της Alfa Romeο καθιστά περιττή την παρουσία μιας πιο «πρακτικής» έκδοσης που θα βασίζεται στην 4θυρη Giulia.
Η ιταλική εταιρεία βάζει οριστικά στο ράφι κάθε σχέδιο που αφορά στην παρουσίαση και διάθεση στις επιμέρους αγορές της Giulia Sportwagon. Αυτό αποκάλυψε με τον πιο επίσημο και κατηγορηματικό τρόπο σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο βρετανικό Car ο επικεφαλής της Fiat Chrysler Automobiles σε Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική, Alfredo Altavilla.
«Αποφασίσαμε να μην φτιάξουμε την Giulia Sportagon. Αλήθεια, πόσο την χρειαζόμαστε όταν στη γκάμα μας υπάρχει η Stelvio; Όχι, προφανώς δε τη χρειαζόμαστε. Η Stelvio μπορεί να τραβήξει την προσοχή εκείνων που πιθανόν να ενδιαφέρονταν για αυτήν την έκδοση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Alfredo Altavilla.
Θυμίζουμε πως σύμφωνα με το αναθεωρημένο αναπτυξιακό πλάνο των 5 δις ευρώ του Sergio Marchionne, τόσο η Giulia όσο και η νέα Stelvio αποτελούν δύο μόλις από τα οκτώ νέα μοντέλα που έχουν προαναγγείλει ότι θα παρουσιάσουν οι Ιταλοί έως και το 2020.
Εκτός λοιπόν από τη Stelvio, οι Ιταλοί έχουν στο… πρόγραμμα την εξέλιξη και παρουσίαση ενός μεγαλύτερου SUV, το οποίο θα βασίζεται στο δάπεδο της Maserati Levante. Σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό, η πρεμιέρα του θα γίνει μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2018 έχοντας στο στόχαστρό του τα Audi Q7 και BMW X5.
«Πριν μερικά χρόνια, η παρουσίαση ενός SUV με τα σήματα της Alfa Romeo θα ήταν ιεροσυλία. Σήμερα όμως, είναι κάτι πολύ λογικό. Η δουλειά μας είναι να παρακολουθούμε τις προτιμήσεις των αγοραστών και τους προσφέρουμε αυτό που θέλουν», δήλωσε πρόσφατα ο επικεφαλής της Alfa Romeo στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, Reid Bigland.
Σε αντίθεση με ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, η πρεμιέρα ενός «μεγάλου» 4θυρου σεντάν πολυτελείας, στο μέγεθος της σειράς 5 της BMW, φαίνεται να μην αποτελεί θέμα υψίστης προτεραιότητας για την Alfa Romeo. Γιατί;
«Δέκα χρόνια πριν θα σας έλεγα πως έχουμε απόλυτη ανάγκη από ένα μεγάλο σεντάν ώστε να χτυπήσουμε τους Γερμανούς. Τώρα όμως, η έκρηξη των SUV, αλλάζει τα πράγματα. Δεν σας λέω πως δεν θα κατασκευάσουμε ένα σεντάν πολυτελείας, απλά δεν είναι αυτό το επόμενο νέο αυτοκίνητό μας», δήλωσε ο αμερικανός.
Ένα ακόμα σημαντικό αυτοκίνητο που τα προσεχή χρόνια θα δούμε να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής της Alfa Romeo, είναι ο αντικαταστάτης της Giulietta. Ωστόσο, το ντεμπούτο της δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί πριν τα τέλη του 2019. Το βασικό ερώτημα, το οποίο ταλανίζει αυτή τη στιγμή τους Ιταλούς της Alfa Romeo είναι ένα και μοναδικό: η νέα Giulietta θα είναι προσθιοκίνητη ή πισωκίνητη; Ο Reid Bigland έχει σαφή θέση και σε αυτό το θέμα:
«Η πλατφόρμα Giorgio μπορεί να αποτελέσει το δότη στη νέα Giulietta. Όμως πόσα πισωκίνητα μοντέλα υπάρχουν σήμερα στη συγκεκριμένη κατηγορία; Πρόκειται για ένα είδος που σβήνει στην κατηγορία. Αν το κάνουμε, θα χαρακτηριστούμε απλά ως διαφορετικοί. Πρέπει να δούμε σε βάθος τι ζητά η αγορά»._Χ.Α.