X
Επικαιρότητα

«Γυναικεία περιπέτεια» με Mitsubishi

Εδώ και 22 χρόνια πραγματοποιείται ένα ιταλικό project με τίτλο «DONNAVVENTURA», σε απλή μετάφραση «Γυναίκα Περιπέτεια». Τα τελευταία 12 χρόνια το εγχείρημα γίνεται αποκλειστικά με αυτοκίνητα Mitsubishi και φέτος -για πρώτη φορά- στο πρόγραμμά του περιλαμβάνεται και η Ελλάδα.

Εδώ και 22 χρόνια πραγματοποιείται ένα ιταλικό project με τίτλο «DONNAVVENTURA», σε απλή μετάφραση «Γυναίκα Περιπέτεια». Τα τελευταία 12 χρόνια το εγχείρημα γίνεται αποκλειστικά με αυτοκίνητα Mitsubishi και φέτος -για πρώτη φορά- στο πρόγραμμά του περιλαμβάνεται και η Ελλάδα.
Βρεθήκαμε στο Σούνιο, λοιπόν, με φόντο τον επιβλητικό ναό του Ποσειδώνα, για να συναντήσουμε την ομάδα του ιδιότυπου αυτού οδοιπορικού, στο οποίο συμμετέχουν έξι νεαρές Ιταλίδες, από τις 70.000 περίπου που δήλωσαν συμμετοχή. Εμπνευστής, δημιουργός και ψυχή του όλου εγχειρήματος είναι ο κύριος Mauricio Rossi, ο οποίος στο παρελθόν έχει συμμετάσχει πέντε φορές στο «Ντακάρ», κυρίως στην κατηγορία των φορτηγών, ενώ είναι και από τους βασικούς συντελεστές του σχεδιασμού του γνωστού ράλλυ «Φαραώ».

Η όμορφη παρέα του «DONNAVVENTURA» θα διασχίσει 18.000 χλμ. μέσα από την Ιταλία, την Ελλάδα, την Τουρκία την Ιορδανία την Συρία, για να καταλήξει στην Αίγυπτο, όπου θα παραμείνει 2 ολόκληρους μήνες. Τα τρία γοητευτικά πληρώματα, που απαρτίζονται από τις κυρίες Chiara, Clotilde, Francesca, Laura, Tatiane και Valentina αλλά και το πλήρωμα του κύριου Rossi με τον κάμεραμαν του διαγωνισμού, χρησιμοποιούν δύο Mitsubishi L200 2,5 λίτρων και δύο ASX 1.8 λίτρων, όλα τους φυσικά με κινητήρα diesel. Οι μετατροπές που έχουν τα αυτοκίνητα –κυρίως τα ASX- είναι ελάχιστες και περιορίζονται στην μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκ., στην μεγάλη προστατευτική ποδιά κάτω από το αμάξωμα, στα απαιτούμενα σνόρκελ, στην μπάρα θόλων και φυσικά στα απαραίτητα για τέτοιου είδους εγχειρήματα, συστήματα πλοήγησης και επικοινωνίας.
Η βασική ιδέα της πραγματοποίησης του «DONNAVVENTURA» είναι η φωτογραφική και τηλεοπτική κάλυψη των πολιτισμών, με απότερω στόχο την προβολή τους στην ιταλική τηλεόραση και συγκεκριμένα στο Channel 4 και ταυτόχρονα η συγγραφή ταξιδιωτικών άρθρων από τις κοπέλες που συμμετέχουν στη διοργάνωση, στις οποίες δίνεται για πρώτη φορά η ευκαιρία να αρθρογραφήσουν σε μεγάλα γυναικεία και life style ιταλικά περιοδικά.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η φετινή διοργάνωση ολοκληρώνεται τον Νοέμβριο, χωρίς φυσικά να προκύπτουν από αυτήν νικήτριες και ηττημένες. _Μ.Σαλ. 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!