X
Επικαιρότητα

Goodyear Efficientgrip

Η εταιρεία παρουσίασε το νέο της ελαστικό, το πρώτο της με περιβαλλοντολογικό χαρακτήρα, χωρίς μάλιστα υποχωρήσεις στον τομέα της ασφάλειας και των επιδόσεων.

Στην ιδιόκτητη πίστα της Goodyear στη Γαλλία, λίγο έξω από το Μονπελιέ, η αμερικανική εταιρία παρουσίασε το νέο της ελαστικό, το οποίο είναι και το πρώτο της με περιβαλλοντολογικό χαρακτήρα, χωρίς μάλιστα υποχωρήσεις στον τομέα της ασφάλειας και των επιδόσεων.
Το τελευταίο διάστημα, η συνεχής απαίτηση φιλικών αυτοκινήτων και γενικότερων κατασκευών, φιλικών προς το περιβάλλον έχει οδηγήσει τις περισσότερες από τις εταιρίες στην κατασκευή και εξέλιξη αντίστοιχων κατασκευών. Με την συνεχώς αυξανόμενη απαίτηση για μείωση των ρύπων, τα φορολογικά κίνητρα που παρέχουν τα κράτη με βάση την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και το παράδειγμα της φορολογίας ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων, είναι φανερό ότι ο καταναλωτής αναζητά πλέον λύσεις με έντονο των περιβαλλοντολογικό χαρακτήρα. Με αυτή τη λογική, η Goodyear παρουσίασε το πρώτο «πράσινο» ελαστικό της με την κωδική ονομασία Efficientgrip, το οποίο και είναι βελτιωμένο σε τρία βασικά σημεία. Καταρχήν στο επίπεδο θορύβου το οποίο από το 2012 αναμένεται οι να είναι ακόμα αυστηρότερο, κατά δεύτερον στην χαμηλή αντίσταση κύλισης, και τέλος στις επιδόσεις στο βρεγμένο οδόστρωμα. Με αυτόν τον τρόπο, αποδεικνύεται και έμπρακτα ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον ελαστικά, μπορούν να έχουν βελτιωμένες επιδόσεις.
Το νέο ελαστικό, λοιπόν, και συγκεκριμένα η γόμα του, βασίζεται σε μία νέα πατέντα την οποία και έχει κατοχυρώσει η Goodyear, με την συγκεκριμένη τεχνολογία να ονομάζεται Coolcushion. Ουσιαστικά, με την συγκεκριμένη τεχνολογία έχουμε ένα ελαφρύτερο ελαστικό, το οποίο παρέχει μειωμένη θερμοκρασία σε αυτό, με αποτέλεσμα και χαμηλότερη αντίσταση κύλισης. Ουσιαστικά, υπάρχει μιρκότερη παραμόρφωση, μικρότερη ποσότητα ενέργειας, με αποτέλεσμα να έχουμε και μικρότερη αντίσταση κύλισης. Η τελευταία, είναι βελτιωμένη κατά 13%, την ώρα που σύμφωνα με στοιχεία του ινστιτούτου TUV η κατανάλωση είναι χαμηλότερη κατά 2%. Το πέλμα του ελαστικού έχει νέα σχεδίαση, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πλαϊνά. Χρησιμοποιούνται φύλλα λινού πολυεστέρα, τα οποία δεν επιτρέπουν την αύξηση της θερμοκρασίας στο σκελετό του ελαστικού, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιείται πλέον και λιγότερο «λάστιχο» για την κατασκευή του. Το πέλμα. Διακρίνεται από βαθιές κεντρικές αυλακώσεις, πολλαπλές εγκοπές και νέο μείγμα πέλματος με χρήση νανοτεχνολογίας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα βελτιωμένη κατασκευή και ακαμψία των τακουνιών, τα οποία και είναι πιο συμπαγή, όντας και σκληρότερα στη μέση του ελαστικού. Με αυτόν τον τρόπο, έχει επιτευχθεί και κατά 8% βελτιωμένη χιλιομετρική απόδοση κατά 8%.
Οδηγώντας στις μοναδικές εγκαταστάσεις της Goodyear, το στοιχείο που εντυπωσιάζει αναφορικά με τον ανταγωνισμό είναι οι επιδόσεις του ελαστικού στις βρεγμένες επιφάνειες, τόσο κατά το φρενάρισμα, όσο και κατά την οδήγηση στην πίστα. Στο στεγνό οδόστρωμα, μπορεί η αίσθηση και οι διαφορές να είναι αισθητές μόνο στο όριο, σε ρυθμούς που στο δρόμο θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν απαγορευτικοί, αλλά η ουσία είναι ότι δεν έχουν γίνει υποχωρήσεις στην απόδοση του ελαστικού παρά τον φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα του.
Το νέο Goodyear Efficientgrip έχει ήδη βραβευθεί με το Nordic Ecolabel, το οποίο και είναι διαγωνισμός για λύσεις φιλικές για το περιβάλλον, ενώ διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!