X
Επικαιρότητα

GM Europe: αύξηση πωλήσεων

Η GM Europe σημείωσε και πάλι πωλήσεις ρεκόρ με τη Chevrolet (29.236 μονάδες, +9.5%) και Saab (6.327 μονάδες, +16.4%) τον Ιούλιο του 2006. Οι πωλήσεις τους πρώτους επτά μήνες της χρονιάς για τη Chevrolet αυξήθηκαν κατά 10.8% σε όλη την Ευρώπη (από 171.223 μονάδες το πρώτο επτάμηνο του 2005 σε 189.659 την περίοδο Ιανουαρίου–Ιουλίου 2006) και για τη Saab αντίστοιχα κατά 23.4% (από 46.207 μονάδες το διάστημα Ιανουαρίου–Ιουλίου 2005 σε 57.009 το πρώτο επτάμηνο του 2006).  
Η επιτυχία της GM Europe στην Ανατολική Ευρώπη τον Ιούλιο, που εμφανίζει μία αύξηση στις πωλήσεις της τάξεως του 75% συγκριτικά με τον Ιούλιο του 2005, βασίστηκε κυρίως στις αυξήσεις της Chevrolet (+4.000 οχήματα) και της Opel (+743 οχήματα).  Τους πρώτους επτά μήνες του 2006, 64.549 οχήματα πουλήθηκαν στη Ρωσία (+53.6%), από τα οποία 55.116 ήταν Chevrolet (+18.925 μονάδες) και 8.943 Opel (+3.442 μονάδες). Στην Ουκρανία, η GM πούλησε 24.301 οχήματα τους πρώτους επτά μήνες του 2006 (+20.6%), 19.216 Chevrolet (+1.064 μονάδες) και 5.010 Opel (+3.046 μονάδες).
Η General Motors πούλησε 1.226.617 οχήματα στη συνολική Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου τους πρώτους επτά μήνες του 2006, μικρή μείωση 707 οχημάτων συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι.  Το μερίδιο της GM για την περίοδο αυτή ήταν 9.3% (2005: 9.6%).  Η αύξηση πωλήσεων το 2006 για τη GM, συγκριτικά με την ίδια περσινή περίοδο, ήταν αξιοσημείωτη στη Ρωσία (+53.6%), Σουηδία (+26.2%) και Ιρλανδία (+14.4%).  Τον Ιούλιο του 2006, η GM πούλησε 156.680 αυτοκίνητα και van στην Ευρώπη, βελτιώνοντας το μερίδιο αγοράς του μήνα σε 9.1% (2005: 9.0%). Αυξήσεις πωλήσεων έναντι του περσινού Ιουλίου επιτεύχθηκαν στη Ρωσία (+86.5%), Ουκρανία (+75.2%), Σουηδία (+37.8%) και Βέλγιο (+15.6%). 
Οι πωλήσεις Chevrolet σε όλη την Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 9.5% τον Ιούλιο του 2006 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2005.  Οι πωλήσεις αυτοκινήτων έφτασαν σε επίπεδα ρεκόρ 29.236 μονάδων έναντι των 26.705 μονάδων τον ίδιο μήνα πέρσι. Βασικές περιοχές ανάπτυξης τον Ιούλιο ήταν και πάλι η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, καθώς επίσης και η Γερμανία και Ιρλανδία.  Οι πωλήσεις του Ιουλίου στη Ρωσία σχεδόν διπλασιάστηκαν, από 5.649 σε 10.356 μονάδες.  Η Chevrolet Γερμανίας πούλησε 19.1% περισσότερα αυτοκίνητα τον Ιούλιο του 2006 από τον αντίστοιχο μήνα του 2005. Ο ρυθμός ανάπτυξης για τη Chevrolet στην Ιρλανδία ήταν 66.4% και στην Ουκρανία 60.5%. Το συνολικό μερίδιο αγοράς το μήνα Ιούλιο σε όλη την Ευρώπη έφτασε σε ποσοστό ρεκόρ 1.7%. Την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου η Chevrolet αύξησε τις πωλήσεις οχημάτων κατά 10.8% σε όλη την Ευρώπη: Από 171.223 μονάδες το 2005 σε 189.659 μονάδες φέτος. Το μερίδιο αγοράς τους πρώτους επτά μήνες έφτασε στο 1.4%, ενώ αύξηση ρεκόρ σημειώθηκε και πάλι στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. 
Κατά τη διάρκεια των επτά πρώτων μηνών, η Saab πούλησε 57.009 αυτοκίνητα στην Ευρώπη-αύξηση 10.802 αυτοκινήτων συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι.  Τον Ιούλιο, οι ταξινομήσεις της Saab έφτασαν στα 6.327 αυτοκίνητα στην Ευρώπη, που σημαίνει αύξηση 16.4% συγκριτικά με ένα χρόνο πριν, ενώ είναι ο καλύτερος Ιούλιος όλων των εποχών στην ιστορία της Saab. 
Οι Opel/Vauxhall πούλησαν 120.749 αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα σε όλη την Ευρώπη τον Ιούλιο (Ιούλιος 2005: 126.570 μονάδες), επιτυγχάνοντας ένα μερίδιο ρεκόρ 7.0%.  Ισχυρές αγορές για την Opel/Vauxhall τον Ιούλιο ήταν η Βρετανία, Ισπανία, Βέλγιο, Ρωσία και Ουκρανία.  Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούλιο του 2006, η Opel και η Vauxhall, πέτυχαν συνολικές πωλήσεις 976.368 οχημάτων, συγκριτικά με τις 1.007.376 μονάδες πριν από ένα χρόνο και μερίδιο αγοράς 7.4%.  Οι μεγαλύτερες αυξήσεις πωλήσεων σημειώθηκαν στις Κάτω Χώρες (+4.420 οχήματα), στην Ιρλανδία (+1.943 οχήματα) και στη Δανία (+1.759 οχήματα) καθώς επίσης και στη Ρωσία και την Ουκρανία (+6.488 οχήματα). Τους πρώτους επτά μήνες του 2006, η Opel βελτίωσε το μερίδιό της σε αρκετές αγορές συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπως: Ιρλανδία: 7.2% (6.5%), Ολλανδία: 9.3% (8.8%), Δανία: 5.3% (4.4%), Πολωνία: 9.3% (8.4%), Ρωσία και Ουκρανία: 1.1% (0.7%). 
Στη Βρετανία, η Vauxhall αύξησε τις πωλήσεις και το μερίδιο αγοράς της τον Ιούλιο, συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του 2005, παρά τη γενική συρρίκνωση της Βρετανικής αγοράς κατά 3.6%.  Οι συνολικές ταξινομήσεις της Vauxhall έφτασαν στις 26.363 μονάδες, αύξηση 4.8% τον Ιούλιο του 2005, επιτυγχάνοντας ένα μερίδιο αγοράς 13.4%. Αυτές οι δυνατές επιδόσεις ήταν αποτέλεσμα κυρίως της μεγάλης ζήτησης λιανικής για όλα τα μοντέλα. Το Vectra, το οποίο εκ παραδόσεως θεωρείται περισσότερο μοντέλο fleet, έγινε top seller στην κατηγορία του με ιδιώτες αγοραστές για πρώτη φορά από το 1998.
Οι Corvette και Hummer απέδωσαν καλά στις αντίστοιχες εξειδικευμένες αγορές, τους πρώτους επτά μήνες της χρονιάς: Η Corvette πούλησε 866 αυτοκίνητα, ενώ οι πωλήσεις της Cadillac στην Ευρώπη για το 2006 αυξήθηκαν κατά 28%, από 1.590 σε 2.032 αυτοκίνητα μέχρι το τέλος Ιουλίου. Οι πωλήσεις Hummer για τα H2 και H3 αυξήθηκαν στις 983 μονάδες (από 269 μονάδες το 2005).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!