Σύμφωνα με προμηθευτή της Alfa Romeo, η αιτία της καθυστέρησης που σημειώνεται στο χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος της νέας Giulia σε ΗΠΑ και Ευρώπη, είναι τα όχι και τόσο ενθαρρυντικά αποτελέσματα του ιταλικού σεντάν στις δοκιμές πρόσκρουσης.
Σημερινό δημοσίευμα του Automotive News, το οποίο επικαλείται ανώνυμες πληροφορίες προερχόμενες από προμηθευτή της ιταλικής εταιρείας, επισημαίνει πως τα «τεχνικά ζητήματα» που στο πρόσφατο παρελθόν είχαν αναφερθεί από τον διεθνή αυτοκινητικό Τύπο ως οι βασικές αιτίες καθυστέρησης του εμπορικού ντεμπούτου της νέας Alfa Romeo Giulia, αφορούν τελικά στην «προβληματική» συμπεριφορά του μοντέλου στις δοκιμές πρόσκρουσης στις οποίες υποβλήθηκε.
Μάλιστα, το δημοσίευμα αναφέρει πως η ιταλική μπερλίνα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα τόσο στις μετωπικές και πλάγιες, όσο και στις οπίσθιες δοκιμές πρόσκρουσης στις οποίες έλαβε μέρος.
Ωστόσο, δε διευκρινίζεται αν τα τεστ αυτά πραγματοποιήθηκαν από την ίδια την Alfa Romeo ή από κάποιον άλλο… αρμόδιο στο συγκεκριμένο τομέα διεθνή οργανισμό ή φορέα, όπως είναι o NCAP.
Απόρροια των προβλημάτων αυτών είναι, σύμφωνα με το ίδιο πάντα δημοσίευμα, η νέα Alfa Romeo Giulia να επιστρέψει… στα θρανία προκειμένου οι σχεδιαστές αλλά και οι μηχανικοί της μιλανέζικης φίρμας να πραγματοποιήσουν όλες τις απαραίτητες αλλαγές στο πλαίσιο του αυτοκινήτου.
Όλως τυχαίως(;), σήμερα έγινε γνωστή η επαναπρόσληψη στην Fiat Chrysler Automobiles του Roberto Fedeli, ο οποίος αναλαμβάνει τα καθήκοντα Τεχνικού Διευθυντή τόσο στην Alfa Romeo, αντικαθιστώντας τον αποχωρήσαντα Philippe Krief, όσο και στην ομόσταυλη Maserati. Ο Fedeli, με ένα… διάλλειμα 18 περίπου μηνών, κατά τη διάρκεια των οποίων υπηρέτησε στο στρατόπεδο των Βαυαρών της BMW, έχει θητεύσει από ποικίλα πόστα στη Ferrari, και μάλιστα για 26 συναπτά έτη, όντας μάλιστα ο πνευματικός πατέρας της υβριδικής LaFerrari, αλλά και της σκληροπυρηνικής 458 Speciale.
Οι ικανότητες του Fedeli αναμένεται να «ξεκολλήσουν» τις δύο εταιρείες που φανερά πλέον πλήττονται από σημαντικές καθυστερήσεις στον τομέα της εξέλιξης. Η μεν Alfa Romeo στην περίπτωση της μεσαίας Giulia, η δε Maserati σε εκείνη της Levante, του νέου SUV της διάσημης ιταλικής τρίαινας, το οποίο αναμένεται να κάνει την πρώτη δημόσια εμφάνισή του στην Έκθεση τα Γενεύης στις αρχές του επόμενου μήνα.
Σε ότι αφορά στην τελευταία, πολλά ήδη γράφονται αναφορικά με την πρόθεση των Ιταλών να «απορρίψουν» τελικά το όνομα Levante, το οποίο παραπέμπει στη γεωγραφική περιοχή στην οποία σήμερα βρίσκεται η Συρία και η Παλαιστίνη…
Ανώνυμες πηγές αναφέρουν πως οι Ιταλοί βρίσκονται ήδη σε επαφές με την VW προκειμένου να ανακτήσουν από τους Γερμανούς το όνομα Mistral, το οποίο χρησιμοποιούσε η ιταλική εταιρεία τη δεκαετία του ’70. Να υποθέσουμε πως η παραχώρηση των ονομάτων Q2 και Q4 στους Γερμανούς της Audi (περισσότερα για τη συμφωνία αυτή μπορείτε να διαβάσετε εδώ) έχει ως… αντάλλαγμα την επιστροφή στο στρατόπεδο των Ιταλών του θρυλικού ονόματος Mistral;
Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάποια επίσημη αντίδραση-ανακοίνωση της Alfa Romeo ή της μητρικής FCA στις αιτιάσεις του δημοσιεύματος της Αutomotive Νews._Χ.Α.