Ο 38χρονος εγγονός του Gianni Agnelli αφοσιώνεται μέσω της νεοσυσταθείσας Garage Italia Customs στον κόσμο της εξατομίκευσης.
Ύστερα από 10 χρόνια αποχής από τον χώρο της αυτοκίνησης, ο εγγονός του ιδρυτή της Fiat επανέρχεται στο προσκήνιο με έναν ιδιόμορφο, όπως συνηθίζει, τρόπο. Ο 38χρονος Elkann αγόρασε πρόσφατα ένα vintage βενζινάδικο(!) που βρίσκεται στα περίχωρα της πόλης του Μιλάνου και χρονολογείται από τη δεκαετία του ‘50, όπου και στέγασε τη νέα του εταιρεία, η οποία ασχολείται αποκλειστικά με την εξατομίκευση ποικίλων… μεταφορικών μέσων. Από σκάφη και ελικόπτερα, έως και τετράτροχες προτάσεις της Ferrari. Στο portfolio των δημιουργιών του αυτή τη στιγμή ανήκει και ένα ταπεινό, κατά τ’ άλλα Fiat 500, το οποίο έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να μοιάζει με το γνωστό διαστημόπλοιο της ταινίας Star Wars!
«Τα αυτοκίνητα είναι ο έρωτας της ζωής μου. Εδώ και δέκα χρόνια ήμουν ορφανός από το μεγαλύτερο πάθος μου», δήλωσε ο Elkann, ο οποίος το 2005 εγκατέλειψε τη θέση του στη Fiat (βλ. επικεφαλής του τμήματος προώθησης της μάρκας) προκειμένου να μπει σε κλινική απεξάρτησης από ναρκωτικές ουσίες.
Κατά τη διάρκεια της θητείας του στη Fiat, o Elkann ασχολήθηκε με την προώθηση ποικίλων προϊόντων της εταιρείας. Από αθλητικές μπλούζες και παπούτσια, έως και επιλεγμένους καφέδες και κρασιά.
Θυμίζουμε πως ο Lapo Elkann, μαζί με τα αδέλφια του, John και Ginevra, αποτελούν τους βασικούς μετόχους της Exor, της εταιρείας, με άλλα λόγια, που ελέγχει τις τύχες της Fiat Chrysler Automobiles.
Ο Lapo, δύο χρόνια μετά την αποχώρησή του από την Fiat, ίδρυσε την εταιρεία Italia Independent Group, η οποία εξειδικεύονταν στην κατασκευή προϊόντων lifestyle αλλά και γυαλιών ηλίου από ανθρακονήματα.
Σήμερα, ο Lapo Elkann δεν αποκλείει, παράλληλα με την ενασχόλησή του στην Garage Italia Customs, να επανέλθει στην ενεργό δράση στους κόλπους της FCA.
Μέχρι αυτή τη στιγμή, η Garage Italia Customs έχει εξατομικεύσει πάνω από 100 αυτοκίνητα. Σε αυτά περιλαμβάνονται πολλά SUV της Mercedes σε χρώματα στρατιωτικής… παραλλαγής, καθώς και μια Ferrari F12 με καθίσματα επενδεδυμένα με κασμίρ!
Υπεύθυνος για την «ανασυγκρότηση» του παλιού βενζινάδικου στο οποίο στεγάζεται σήμερα η Garage Italia Customs είναι ο αρχιτέκτονας Michele De Lucchi, ο οποίος σχεδίασε το Pavillion Zero για τη Διεθνή Έκθεση του Μιλάνου.
Αρχικά, στόχος του εγγονού του Gianni Agnelli είναι η εταιρεία του να αποκτήσει δύο ακόμα παραρτήματα, σε Μαϊάμι και Ντουμπάι, ενώ δεν αποκλείει η εταιρεία του να μετεξελιχθεί στο απώτερο μέλλον σε μια ανεξάρτητη μάρκα μπαίνοντας στο χώρο της κατασκευής αυτοκινήτων.
Ιδιαίτερο είναι το ενδιαφέρον του Lapo Elkann για τις αμερικάνικες εταιρείες πληροφορικής και ειδικότερα τις Google και Apple, οι οποίες έχουν εκδηλώσει ανοιχτά το ενδιαφέρον τους να «μπουν» στον κόσμο των τεσσάρων τροχών. Για το λόγο αυτό, ο 38χρονος θα επιδιώξει στο εγγύς μέλλον να επισκεφτεί το Silicon Valley προκειμένου να συναντήσει τα υψηλόβαθμα στελέχη των δύο αυτών κολοσσών.
«Μερικά μεγάλα αφεντικά θα πρέπει να κάνουν κρύα ντους καθώς οι εταιρείες αυτές πρόκειται να επενδύσουν στον κλάδο του αυτοκινήτου. Ο αριθμός των κατασκευαστών θα συρρικνωθεί τα προσεχή χρόνια. Οι πρώτες που συνάψουν συμφωνίες με τις Google και Apple, θα είναι αυτές που τελικά θα νικήσουν», δηλώνει ο Lapo Elkann._X.A.