top icon
Επικαιρότητα

Φρένο στον αντικαταστάτη του Mazda RX-8

Η ιαπωνική εταιρεία τελικά δεν φαίνεται διατεθειμένη να προχωρήσει στην αναβίωση της σειράς RX βάζοντας έτσι οριστικό φρένο και στις αυτοκινητικές φαντασιώσεις των φανατικών οπαδών της.

Η ιαπωνική εταιρεία τελικά δεν φαίνεται διατεθειμένη να προχωρήσει στην αναβίωση της σειράς RX βάζοντας έτσι οριστικό φρένο και στις αυτοκινητικές φαντασιώσεις των φανατικών οπαδών της.

Από το 2012, όταν η Mazda αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή και διάθεση του θρυλικού RX-8, η φημολογία γύρω από το ενδεχόμενο να παρουσιαστεί σε εύλογο χρονικό διάστημα η διάδοχος κατάσταση ήταν από την πρώτη κιόλας στιγμή κάτι παραπάνω από έντονη, γεγονός που έδωσε μπόλικη… τροφή για εικασίες αναφορικά με τον σχεδιασμό, αλλά και τις τεχνικές περγαμηνές της. Ωστόσο, σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο CEO της ιαπωνικής εταιρείας, Masamichi Kogai, έβαλε τέλος στα σενάρια ξεκαθαρίζοντας πως «το νέο RX-8 δεν εντάσσεται στα επιχειρησιακά μας πλάνα». Χαρακτηριστικά, ο επικεφαλής της ιαπωνικής εταιρείας επεσήμανε πως «αν αυξήσουμε τη συμμετοχή μας σε περισσότερα segments, τότε οι πόροι που θα έχουμε στη διάθεσή μας για κάθε ένα από αυτά μοιραία θα μειωθεί, γεγονός που θα μας εμποδίσει να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε πραγματικά καλά προϊόντα».

Επί της ουσίας, όπως είναι πλέον ξεκάθαρο, η Mazda δεν φαίνεται πρόθυμη να ρισκάρει οικονομικά «ποντάροντας» σε μοντέλα με αυξημένο κόστος εξέλιξης και περιορισμένη εμπορική απήχηση , όπως είναι ο διάδοχος του RX-8. Έτσι, οι Ιάπωνες πρόκειται να εστιάσουν την προσοχή τους μέσα στα προσεχή χρόνια στην περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας SkyActiv, η οποία μάλιστα θα περάσει στη δεύτερη κατά σειρά γενιά της πριν τα τέλη της δεκαετίας που διανύουμε, εγκαταλείποντας μια καλή την κατά τα άλλα πρωτοποριακή τεχνολογία του περιστροφικού κινητήρα Wankel. Μέχρι νεοτέρας, λοιπόν,  οι ιθύνοντες της ιαπωνικής εταιρείας φαίνεται να μένουν προσηλωμένοι αποκλειστικά στην εξέλιξη των «παραδοσιακών» κινητήρων βενζίνης με φυσική αναπνοή, αγνοώντας συγχρόνως επιδεικτικά(;) τα πλεονεκτήματα της υπερτροφοδότησης με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται για τους ουκ ολίγους ευρωπαίους και μη ανταγωνιστές της…_Χ.Α.

 

Ποιος θεωρείτε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ