Η φόρτιση της μπαταρίας ενός EV την ώρα που ο ιδιοκτήτης πραγματοποιεί την καθιερωμένη επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς για τα εβδομαδιαία του ψώνια μπορεί να προσφέρει επιπλέον αυτονομία της τάξης των 1.900 χλμ. ανά έτος.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μ. Βρετανία, ο μέσος χρόνος που δαπανά κανείς προκειμένου να ολοκληρώσει τα ψώνια της εβδομάδας σε οποιαδήποτε μεγάλο πολύ-κατάστημα κυμαίνεται στα 50 περίπου λεπτά – χρονικό διάστημα κατά το οποίο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως το νέο ID.3 της VW, μπορεί να… μπει στην πρίζα.
Θέλοντας να διαπιστώσουν πόση ενέργεια ανακτά η μπαταρία του γερμανικού EV σε αυτό ακριβώς το χρονικό διάστημα, οι ιθύνοντες της VW επισκέφτηκαν με το νέο ID.3 ένα σούπερ μάρκετ γνωστής αλυσίδας καταστημάτων στο Ην. Βασίλειο, το οποίο διέθετε εγκατεστημένους στο υπαίθριο παρκινγκ του φορτιστές των 7 kW. Μετά το πέρας του 50λεπτού κατά το οποίο το ID.3 μπήκε στην πρίζα, η μπαταρία κατάφερε να ανακτήσει ενέργεια ικανή να προσφέρει (δωρεάν για την περίσταση) στο EV του Γερμανού κατασκευαστή επιπλέον αυτονομία της τάξης των 37 περίπου χλμ.
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην οποία πραγματοποιήθηκε το εν λόγω πείραμα διατηρεί αυτή τη στιγμή στη Μ. Βρετανία πάνω από 600 καταστήματα στα οποία την προσεχή περίοδο θα έχουν εγκατασταθούν συνολικά περί τους 2.400 φορτιστές – 6 ανά κατάστημα κατά μέσο όρο.
Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή τη στιγμή το 41% των Βρετανών σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να προχωρήσει στη χρονομίσθωση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, την ώρα που το 43% θεωρεί απαραίτητη την επέκταση του δικτύου δημόσιων σταθμών φόρτισης._Χ.Α.