Σίγουρα, πρόκειται για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πρωτότυπα μοντέλα της 79ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Αρκούντως… προσγειωμένο, αλλά συγχρόνως και όσο φουτουριστικό πρέπει, το Iosis Max δείχνει τον σχεδιαστικό δρόμο, ή αλλιώς την τάση, την οποία αναμένεται να ακολουθήσουν τα προσεχή χρόνια τα μελλοντικά μοντέλα της Ford στην κατηγορία C. Το Iosix Max αποτελεί, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, ένα πολλαπλών χρήσεων όχημα (Multi Activity Vehicle), το οποίο εισάγει αρκετά… καινά δαιμόνια για την Ford, τόσο σε επίπεδο σχεδίασης, εξελίσσοντας ακόμα παραπάνω τη σχεδιαστική φιλοσοφία kinetic design, όσο και σε επίπεδο μηχανικών μερών.
Εξωτερικά, τα νέα και εντυπωσιακά, αν μη τι άλλο, στοιχεία που εισάγει το Iosis Max είναι η πρωτοεμφανιζόμενη σε μοντέλο της εταιρείας εμπρόσθια μάσκα, τα εντυπωσιακά σε σχεδίαση φώτα, η έντονη κλίση των εμπρός κολονών του αμαξώματπς, οι –πραγματικά- τεράστιες γυάλινες επιφάνειες, αλλά, κυρίως, ο τρόπος με τον οποίο ανοίγουν οι πόρτες, συμπεριλαμβανομένης ασφαλώς και εκείνης στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Στο εσωτερικό, οι κανοτομίες συνεχίζονται μέσω λύσεων-προτάσεων, που εντυπωσιάζουν στο μάτι εξασφαλίζοντας συγχρόνως κορυφαία πρακτικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις των τεσσάρων αποκλειστικά επιβατών του.
Από εκεί και πέρα, ακόμα πιο σημαντικά είναι τα νέα που αφορούν την κινητήρια μονάδα του αυτοκινήτου, που και αυτή με τη σειρά της αποτελεί τον προπομπό των εξελίξεων για την Ford στον τομέα αυτό. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για την πολυαναμενόμενη γενιά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων EcoBoost, που για την περίσταση έχει χωρητικότητα 1,6 λίτρα και απόδοση 180 ίππους και θα συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop και 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτών διπλού συμπλέκτη. Το επίσημο ντεμπόυτο της εν λόγω «οικογένειας» κινητήρων αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2010, σύμφωνα με τα επίσημα ανακοινωθέντα των ανθρώπων της Ford. _X.A.