top icon
Επικαιρότητα

Ford Ecoboost 1.0 με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου

Ο EcoBoost της Ford στις αρχές του 2018, θα γίνει ο πρώτος τρικύλινδρος κινητήρας στον κόσμο με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου.

Η Ford ανακοίνωσε ότι τις αρχές του 2018 ο βενζινοκινητήρας 1.0 EcoBoost θα διατίθεται με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου, για περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 και βελτιωμένη κατανάλωση. Η απενεργοποίηση κυλίνδρου μεταφράζεται σε μειωμένο λειτουργικό κόστος για το 1.0L EcoBoost, με αυτόματη διακοπή της παροχής καυσίμου και λειτουργίας των βαλβίδων σε έναν από τους κυλίνδρους σε συνθήκες μερικού φορτίου, όπως στο ρολάρισμα ή σε μέτριες ταχύτητες ταξιδιού. Παράδειγμα προηγμένης μηχανολογίας που παρέχει στους πελάτες της Ford τη δύναμη της επιλογής με αποδοτικούς βενζινοκινητήρες, πετρελαιοκινητήρες και ηλεκτροκινητήρες, η τεχνολογία αυτή μπορεί να απενεργοποιεί ή να ενεργοποιεί ξανά ένα κύλινδρο σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου – 20 φορές ταχύτερα από το ανοιγόκλειμα του ματιού. Σε συνδυασμό με προηγμένες λύσεις για την εξουδετέρωση των κραδασμών, η απενεργοποίηση κυλίνδρου θα περνά απαρατήρητη από τους οδηγούς σε επίπεδο λειτουργίας και επιδόσεων κινητήρα.

Έντεκα μοντέλα, ανάμεσά τους τα Fiesta, EcoSport, B-MAX, Focus, C-MAX, Grand C MAX, Tourneo & Transit Connect, Tourneo & Courier, και το Mondeo διατίθενται στην Ευρώπη με τον τρικύλινδρο κινητήρα. Το ένα στα πέντε νέα οχήματα Ford που πουλήθηκαν στην Ευρώπη πέρσι ήταν εφοδιασμένα με τον 1.0L EcoBoost, μεταξύ των οποίων σχεδόν δύο στα πέντε Fiesta.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ