top icon
Επικαιρότητα

Fiat 500 wants you

Εννέα μήνες πριν από την παρουσίαση του Fiat 500, στις 15 Σεπτεμβρίου του 2007, ξεκινάει μια διαφημιστική καμπάνια για την προαναγγελία του. Και ταυτόχρονα αρχίζει ένας ασυνήθιστος διαγωνισμός, με το όνομα «Baby Boom». Απευθύνεται σε υποψήφιες μητέρες, που θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν ένα από τα νέα «πεντακοσαράκια» κάνοντας εγγραφή στο site www.fiat500.com. Μοναδική προϋπόθεση για συμμετοχή στην τελική κλήρωση είναι να συμπέσει η ημερομηνία γέννησης του παιδιού τους με αυτή την παρουσίασης του νέου μοντέλου.
 
Ο διαγωνισμός αποτελεί συνέχεια του προγράμματος «500 wants you» και σχεδιάστηκε από την ίδια δημιουργική ομάδα. Το «500 wants you» αποδείχθηκε ιδιαίτερα πετυχημένο, χάρη στο site www.fiat500.com και τα σχετικά νούμερα εντυπωσιάζουν: περίπου 14.750.000 page views, πάνω από 2.397.000 επισκέψεις, περίπου 1.875.000 «unique visitors». Περισσότερες από 166.500 διαμορφώσεις και 22.480 προτάσεις υποβλήθηκαν, 1.262 μασκότ στάλθηκαν, ενώ υποβλήθηκαν 1.456 συνθέσεις μουσικών κομματιών, 1.507 σκίτσα και 20 προτάσεις για ιστοσελίδες. Και η ροή νέων προτάσεων εξακολουθεί και σήμερα, εννέα μήνες πριν την εμφάνιση του αυτοκινήτου.
 
Εκτός από το διαγωνισμό «Baby Boom», οι επισκέπτες του site μπορούν  να εκφράσουν τις δημιουργικές τους ιδέες με το «500 Sticker Art Contest», ένα διαγωνισμό που απευθύνεται σε γραφίστες, σχεδιαστές και κάθε είδους εικαστικούς καλλιτέχνες. Εν τω μεταξύ το Concept Lab II εξακολουθεί να αναπτύσσεται, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους εσωτερικό.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ