Η έκθεση της Γενεύης θα φιλοξενήσει το Fiat 500 του 2014, με ανανεωμένα χαρακτηριστικά στο στιλ και τον εξοπλισμό του, αλλά και με κινητήρα 0.9 ΤwinAir των 105 ίππων.
Το Fiat 500 του 2014 θα προσφέρεται με τρία νέα χρώματα αμαξώματος (Lattementa Green, Three-layer White και Italia Blue), το τελευταίο αποκλειστικά στην έκδοση Sport και τις νέες ζάντες αλουμινίου, 15 ή 16 ιντσών. Επιπλέον η ανανέωση της γκάμας φέρνει στο προσκήνιο και αλλαγές στο εσωτερικό, με υφάσματα ή δέρμα, με ειδικούς συνδυασμούς για κάθε έκδοση. Ο χώρος των επιβατών έχει επίσης ανανεωθεί στους τομείς του εξοπλισμού, όπως δείχνει ο νέος πίνακας οργάνων με οθόνη 7 ιντσών TFT, που προσφέρεται για πρώτη φορά στην κατηγορία και εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Magneti Marelli. Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της οθόνης TFT περιλαμβάνει την ενσωμάτωσή της στο δοκιμασμένο σύστημα πλοήγησης Blue&Me TomTom 2, συγκεντρώνοντας τελικά στην ίδια οθόνη όλες τις πληροφορίες για το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο και τον υπολογιστή ταξιδιού, μαζί με την πλοήγηση. Επιπλέον η οθόνη δείχνει και το σήμα ενεργοποίησης του διακόπτη Sport στην έκδοση με τον κινητήρα 0.9 TwinAir Turbo των 105 ίππων. Το σύστημα προσφέρει στον οδηγό όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται και προσφέρεται ως στάνταρ στις εκδόσεις Cult και Sport και κατόπιν παραγγελίας στη Lounge.
Συνολικά 5 εκδόσεις κινητήρων θα είναι διαθέσιμες για το Fiat 500 του 2014. Πρόκειται για τους 0.9 TwinAir Turbo 105 HP, 1.3 MultiJet II 95 HP, 1.2 69 HP, 0.9 TwinAir Turbo 85 HP, οι δυο τελευταίοι και με το κιβώτιο Dualogic και τον 1.2 διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG) 69 HP. Ο νέος κινητήρας 0.9 TwinAir 105 HP, συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο νέος 0.9 TwinAir αποδίδει 105 ίππους στις 5.500 στροφές με μέγιστη ροπή 145 Nm στις 2.000 στροφές. Το Fiat 500 0.9 TwinAir 105 HP σημειώνει 188 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10 δλ. Κατανάλωση και εκπομπές ρύπων: στον μικτό κύκλο χρειάζεται 4,2 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χλμ. και εκπέμπει 99 g/km CO2. Όπως και στις προηγούμενες εφαρμογές του Turbo TwinAir, το ECO mode είναι επίσης διαθέσιμο και στη νέα έκδοση του Fiat 500. Η μέγιστη ροπή υπό αυτές τις συνθήκες είναι 120 Nm και η ισχύς 98 ίπποι. Επιπλέον, υπάρχει στάνταρ το σύστημα Start&Stop.
Fiat 500 Cult
Είναι η κορυφαία έκδοση της γκάμας του 500, προσφέροντας διαφορετικό στιλ, τεχνολογικό περιεχόμενο και επιδόσεις. Διαθέσιμη σε κλειστή και κάμπριο έκδοση, χαρακτηρίζεται από το δίχρωμο αμάξωμα στο οποίο συνυπάρχουν ένα από τα χρώματα της γκάμας, συμπεριλαμβανομένου και του νέου Lattementa Green, και μία οροφή που ένα μέρος της είναι γυάλινο και το υπόλοιπο βαμμένο σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα. Επιπρόσθετα, το νέο λευκό θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις cabrio. Όλα αυτά ενισχύονται με νέες λεπτομέρειες χρωμίου σε στοιχεία του αμαξώματος, όπως το πόμολο του χώρου αποσκευών και καλύμματα των καθρεφτών. Το ίδιο στιλ υπάρχει και στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν τα νέα δερμάτινα καθίσματα (με επιλογή ανάμεσα σε τρία διαφορετικά χρώματα, μαύρο, κόκκινο και “tobacco), που ταιριάζουν με το ταμπλό, το οποίο είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος. Το νέο 500 Cult είναι διαθέσιμο με τον τούρμπο ντίζελ 1.3 MultiJet II 95 HP και τους βενζινοκινητήρες 1.2 69 HP και 0.9 TwinAir Turbo 85 HP (και οι δυο διαθέσιμοι και με το κιβώτιο Dualogic), όπως επίσης και με το νέο 0.9 TwinAir Turbo 105 HP.
Από τη στιγμή του λανσαρίσματος το 2007 έως και σήμερα, πουλήθηκαν περισσότερα από 1.200.000 Fiat 500. Το μοντέλο κατασκευάζεται από το 2007 στην Πολωνία και από το 2010 επίσης στην Toluca (Mexico), ενώ πωλείται σε πάνω από 100 χώρες και σηματοδότησε την επιστροφή της Fiat στις ΗΠΑ.