top icon
Επικαιρότητα

Ferrari: Διπλασιασμός κερδών έως το 2022 και στο βάθος… SUV

Ο Sergio Marchionne θέλει να διπλασιάσει την κερδοφορία της Ferrari. Και για να το επιτύχει, χρειάζεται απαραιτήτως ένα SUV. Κάπου εδώ όμως αρχίουν τα προβλήματα…

Την ώρα που οι συμπατριώτες τους από τη Sant’Agata της Ιταλίας είναι έτοιμοι να λανσάρουν τη νέα Urus και οι Βρετανοί συνάδελφοί τους από το Gaydon την DBX, πληθαίνουν οι φήμες που θέλουν τους ιθύνοντες της ιταλικής εταιρείας από το Maranello να προετοιμάζουν το έδαφος ώστε να προσθέσουν στη γκάμα τους ένα Sport Utility Vehicle. Ναι, σωστά διαβάσατε. Μπορεί επανειλημμένα ο Sergio Marchionne να έχει αποκλείσει κατηγορηματικά το ενδεχόμενο αυτό, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει την πιθανότητα να δούμε τελικά μέσα στα προσεχή πέντε χρόνια μια «ψηλωμένη» Ferrari με υβριδική καρδιά και τετρακίνηση!

Μάλιστα, σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες από επίσημα χείλη πληροφορίες του Διεθνούς Τύπου, τις οποίες επικαλείται εκ νέου σήμερα το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, το όλο εγχείρημα έχει αρχίσει ήδη να παίρνει σάρκα και οστά σε συνθήκες άκρας μυστικότητας κάτω από την ομπρέλα της κωδικής ονομασίας F16X. Με το νέο αυτό SUV να κατασκευάζεται μαζί με την επόμενη γενιά της shooting brake, GTC4, το αυτοφερόμενο πλαίσιο της… ψηλής αυτής Ferrari θα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ την κίνηση θα παρέχει ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, ούτως ώστε να επιτυγχάνονται όσο το δυνατόν πιο χαμηλές καταναλώσεις (και ρύποι, ασφαλώς), αλλά και ικανές ποσότητες ισχύος.

Η προσθήκη ενός SUV μοντέλου στη γκάμα της Ferrari αναμένεται να «εκτοξεύσει» τις πωλήσεις της μάρκας πάνω από τις 10.000 μονάδες σε ετήσια βάση, καθώς πολύ εύκολα μια «ψηλωμένη» και 4θέσια για την περίσταση δημιουργία από το Maranello θα μπορέσει να συγκεντρώσει την εμπιστοσύνη τουλάχιστον 2.000 επιπλέον αγοραστών ανά έτος. Πολλώ δε μάλλον, αν λάβει κανείς υπόψη του την απήχηση των αυτοκινήτων του είδους στην αγορά της Κίνας.

Όσον αφορά στον ακριβή χρόνο λανσαρίσματός του μοντέλου, οι ως άνω πληροφορίες το 2021 να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του μέσα στο 2021.

Τι σημαίνουν όλα αυτά στην πράξη; Έχοντας ως σημείο αναφοράς το νέο 5ετές επιχειρηματικό σχέδιο, το οποίο αναμένεται να εκπονήσει για λογαριασμό της Ferrari ο ίδιος ο Sergio Marchionne μέσα στο 2018, είναι πλέον προφανές ότι ο ιταλο-καναδός μάνατζερ θέλει όσο τίποτε άλλο να διευρύνει ακόμα περισσότερο την καθαρή κερδοφορία των «κόκκινων», η οποία αυτή τη στιγμή αγγίζει, ούτε λίγο ούτε πολύ, το 1 δις ευρώ. Κάτι που, θέλοντας και μη πλέον, «περνά» μόνο μέσα από την αύξηση των ετήσιων πωλήσεων της μάρκας άνω του ψυχολογικού και όχι μόνο φράγματος των 10.000 μονάδων. Πως θα επιτευχθεί αυτό; Μα μ’ ένα SUV, φυσικά. Εύκολα, μα προπάντων, γρήγορα.

Αν μη τι άλλο, το όλο αυτό σχέδιο ενέχει ένα μεγάλο ρίσκο για τη Ferrari, καθώς η υπέρβαση του ετήσιου κατασκευαστικού ορίου των 10.000 μονάδων αυτομάτως θα «βγάλει» τους Ιταλούς από το καθεστώς «προστασίας» στο οποίο υπόκεινται σήμερα -όπως άλλωστε συμβαίνει και με πολλές αντίστοιχες μάρκες του είδους- σε σχέση με τις εκπομπές ρύπων των μοντέλων τους. Τόσο στην Ευρώπη, όσο και στις ΗΠΑ.

Έτσι λοιπόν, αν όντως ο Sergio Marchionne επιθυμεί περισσότερα κέρδη για τη Ferrari, τότε θα πρέπει όντως να φέρει στο φως ένα SUV. Αλλά συγχρόνως όμως και μοντέλα με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων που πλέον θα μπαίνουν στην… πρίζα, μιας και με 10.000+ πωλήσεις η Ferrari θα πάψει οριστικά πλέον να θεωρείται «μικρός κατασκευαστής» από τις αρμόδιες περιβαλλοντικές ρυθμιστικές αρχές.

Αξίζει να θυμίσουμε, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, πως ο Sergio Marchionne αναμένεται να παραδώσει τα ηνία της FCA στα τέλη του 2019, όχι όμως και εκείνα της Ferrari, παραμένοντας στην κορυφή της διοικητικής της πυραμίδας έως και το 2021._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ