Κατασκευαστές ονείρων, όπως η Ferrari, συνεχίζουν ακάθεκτες τον αγώνα δρόμου όσον αφορά τη δημιουργία σπάνιων, ακριβών σε κόστος και «σκληροπυρηνικών» στον χαρακτήρα εκδόσεων
Μπορεί οι καιροί που διανύουμε να επιβάλλουν, δίχως δεύτερη σκέψη, αυτοσυγκράτηση σε επίπεδο αποφάσεων, χαμηλούς τόνους σε επίπεδο επιλογών, αλλά και οικονομία, και μάλιστα σε όλα τα επίπεδα, παρ’ όλα αυτά όμως οι τετράτροχοι κατασκευαστές… ονείρων, όπως η Ferrari, συνεχίζουν ακάθεκτες τον αγώνα δρόμου όσον αφορά τη δημιουργία σπάνιων, ακριβών σε κόστος και «σκληροπυρηνικών», ως προς τον χαρακτήρα, εκδόσεων, που ξέρουν να συναρπάζουν με την… τρομακτική τους ισχύ.
Από το Μαρανέλο, λοιπόν, η πρόταση που είδε το φως της δημοσιότητας στη φετινή Έκθεση της Γενεύης ακούει στο όνομα 599XX. Πρόκειται για την πλέον καθαρόαιμη έκδοση του ιταλικού υπερ-κουπέ, η οποία φιλοξενεί μια βελτιωμένη εκδοχή του γνωστού και μελωδικού ιταλικού V12, που για την περίσταση αποδίδει, ούτε λίγο ούτε πολύ, 700 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. Σε σχέση με τις «απλές» 599 που ζουν… ανάμεσά μας, οι διαφορές (πέρα από τις προφανείς φυσικά, που αφορούν την πιο επιθετική μορφή ορισμένων εξωτερικών επιφανειών) εντοπίζονται στο πιο γρήγορο κιβώτιο F1 (μόλις 60 msec αρκούν…), αλλά, κυρίως, στο πιο επιθετικό set up της ανάρτησης, η οποία διαθέτει πέρα για πέρα αγωνιστικές «βλέψεις»._Χ.Α.