Α, όπως Aperta, δηλαδή Ανοιχτή. Ίδιου, λοιπόν, η topless παραλλαγή της μοναδικής Ferrari 458 Speciale, η οποία θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Α, όπως Aperta, δηλαδή Ανοιχτή. Ίδιου, λοιπόν, η topless παραλλαγή της μοναδικής Ferrari 458 Speciale, η οποία θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Πρόκειται για το πιο δυνατό ανοιχτό μοντέλο στην ιστορία της ιταλικής φίρμας και συνάμα μία συλλεκτική πρόταση που προορίζεται αυστηρά για 499 τυχερούς ιδιοκτήτες. Η βασική διαφορά σε σχέση με την κουπέ 458 Speciale αφορά, φυσικά, στην αφαιρούμενη οροφή, η οποία αναπτύσσεται ή συμπτύσσεται σε χρόνο μόλις 14 δλ., όντας κατασκευασμένη από ελαφριά υλικά, όπως το αλουμίνιο, ούτως ώστε να επιβαρύνει όσο το δυνατόν λιγότερο την τελική ένδειξη της… ζυγαριάς. Πράγματι, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που η ίδια η Ferrari έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα, η συλλεκτική Speciale A είναι βαρύτερη, σε σχέση με την κλειστή, κατά 50 κιλά, ζυγίζοντας, χωρίς υγρά, 1.340 κιλά. Από εκεί και πέρα, η Speciale A δεν διαθέτει το γνωστό διάφανο κάλυμμα του 8κύλινδρου σε διάταξη V κινητήρα που συναντάμε στις κουπέ 458, καθώς τη θέση του έχει πάρει ένα μεταλλικό, με 3+3 «οπές», που συμβάλλουν με τη σειρά τους στην απαγωγή της θερμότητας που παράγει κατά τη λειτουργία του το ατμοσφαιρικό μοτέρ που παραδοσιακά βρίσκεται πίσω από την πλάτη των επιβατών.
Εκεί, δηλαδή, όπου «ζει», ενδεχομένως για τελευταία φορά, ο γνωστός V8 κινητήρας χωρητικότητας 4,5 λίτρων της ιταλικής εταιρείας, ο οποίος αποδίδει 605 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 540 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Ferrari, η Speciale A «γυρίζει» στην πίστα του Φιοράνο σε χρόνο 1:23¨50, όντας την ίδια στιγμή σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,0 και 9,5 δλ., αντίστοιχα._X.A.