top icon
Επικαιρότητα

Ευρώπη: Η μείωση στο ρυθμό παραγωγής συνεχίζεται

Η μειωμένη ζήτηση σε σχέση με τον προγραμματισμένο ρυθμό παραγωγής αναγκάζουν ουκ ολίγους κατασκευαστές να περικόψουν τον αριθμό των αυτοκινήτων που παράγουν.

Η μειωμένη ζήτηση σε σχέση με τον προγραμματισμένο ρυθμό παραγωγής αναγκάζουν ουκ ολίγους κατασκευαστές να περικόψουν τον αριθμό των αυτοκινήτων που παράγουν.

Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, η Fiat σκοπεύει να βάλει προσωρινό… φρένο, και συγκεκριμένα για μία εβδομάδα, στην παραγωγή του Panda, το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Pomigliano που βρίσκεται στη Ν. Ιταλία. Το αίτιο της απόφασης αυτής, είναι προφανές: η μειωμένη ζήτηση του μοντέλου σε σχέση με τον προγραμματισμένο ρυθμό παραγωγής του. Ως αποτέλεσμα της «αναγκαστικής», όπως υποστηρίζουν οι ιθύνοντες της Fiat, αυτής απόφασης, οι μισοί σχεδόν εργαζόμενοι του εργοστασίου θα τεθούν υπό καθεστώς «προσωρινής αργίας» ούτως ώστε να «διασωθούν» οι συνολικά 4.500 υπάλληλοι που σήμερα απασχολούνται στην εν λόγω κατασκευαστική μονάδα της ιταλικής φίρμας.

Η παραπάνω ανακοίνωση αποτελεί συνέχεια εκείνης που είδε το φως της δημοσιότητας λίγες μόλις μέρες πριν από το ιταλικό στρατόπεδο, το οποίο, κρατώντας χαμηλούς… τόνους ως προς τη δημοσιοποίηση της εν λόγω είδησης, προχώρησε στην πενθήμερη παύση παραγωγής του 500L, που για την περίσταση κατασκευάζεται στο Kragujevac της Σερβίας. Θυμίζουμε πως η εν λόγω κατασκευαστική μονάδα αποτελεί μια επένδυση συνολικού ύψους 1 δις ευρώ, στην οποία η σερβική κυβέρνηση μετέχει με ποσοστό 67% και η Fiat με 33%.

Στο ίδιο μήκος κύματος, η Ford ανακοίνωσε με τη σειρά της πως θα σταματήσει την παραγωγή του Fiesta, το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιό της στην Κολωνία, για 11 συνολικά μέρες κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου της τρέχουσας χρονιάς, ακριβώς για τους ίδιους λόγους που οδήγησαν τους Ιταλούς στο να… ψαλιδίσουν την παραγωγή των 500L και Panda. Και να φανταστεί κανείς πως όλα αυτά αφορούν στο best seller μοντέλο της Ford και ουσιαστικά για τον στυλοβάτη της, το οποίο κρατά σταθερά την εταιρεία στη Νο2 θέση της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου ξεπερνώντας σε πωλήσεις τις 170.000 μονάδες κατά τη διάρκεια του πρώτου 7μήνου του έτους… Και στην περίπτωση αυτή, περισσότεροι από 4.000 εκ των 17.300 στο σύνολο εργαζομένων θα δουν το εισόδημά τους να περικόπτεται, εξαιτίας της αναγκαστικής, πλην όμως προσωρινής, αργίας στην οποία θα τεθούν.

Αυτό είναι το δεύτερο «χτύπημα» για την Ford, καθώς στις αρχές του Σεπτέμβρη οι ιθύνοντές της είχαν προχωρήσει σε αντίστοιχες περικοπές στην παραγωγή του εργοστασίου της που βρίσκεται στη Ρουμανία, στο οποίο κατασκευάζεται εδώ και καιρό το B-Max, οι πωλήσεις του οποίου εμφανίζονται μειωμένες κατά 19,5% κατά τη διάρκεια του πρώτου 7μήνου του έτους σε σχέση με εκείνες της περασμένης χρονιάς._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ