X
Επικαιρότητα

Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» (www.ioas.gr) διοργάνωσε με επιτυχία για πρώτη φορά στην Αθήνα την πανευρωπαϊκή εκδήλωση «Ευρωπαϊκή Νύχτα χωρίς Ατυχήματα» στις 20 Οκτωβρίου 2007, σε συνεργασία με τους «Responsible Young Drivers» του Βελγίου, παρουσιάζοντας στους νέους ότι το αλκοόλ και η οδήγηση δεν πάνε μαζί. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε τρία μεγάλα νυχτερινά κέντρα της Αθήνας, στην Αυτοκίνηση, στο ENVY και στο The HALL, έχοντας μεγάλη ανταπόκριση από το ελληνικό κοινό που ήταν κυρίως νέα άτομα.
Η κύρια αιτία για την ενέργεια αυτή είναι το ότι η χρήση του αλκοόλ και η υπερβολική ταχύτητα αποτελούν τις βασικότερες αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας, όπως και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Ειδικότερα κατά τη διάρκεια της νυχτερινής διασκέδασης του Σαββάτου παρατηρείται τριπλασιασμός του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.
Περίπου 25 εθελοντές και στα τρία νυχτερινά κέντρα ήταν παρόντες κατά τη διάρκεια της βραδιάς για να παροτρύνουν τους νέους να μην καταναλώσουν αλκοόλ στην περίπτωση που αποτελούσαν τον «οδηγό της παρέας του». Πολύτιμη ήταν η βοήθεια της Δ/νσης Τροχαίας Αττικής που εκπαίδευσε τους επικεφαλής των ομάδων εθελοντών στη χρήση των αλκοολομέτρων τα οποία διέθεσαν στον Ινστιτούτο, μετά απο αίτημά του, για τις ανάγκες της διοργάνωσης.
Περισσότεροι από 500 νέοι που είχαν έρθει με το δικό τους μεταφορικό μέσο υποσχέθηκαν να μην καταναλώσουν αλκοόλ και φόρεσαν ένα βραχιολάκι στον καρπό τους κατά την είσοδό τους στο κέντρο, έτσι ώστε να μπορέσουν να «δεσμευτούν» και να κάνουν ένα φιλικό αλκοτέστ κατά την έξοδό τους. Αρκετοί επίσης ήταν οι ευσυνείδητοι νέοι που ήρθαν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, με σκοπό την κατανάλωση αλκοόλ και την επιστροφή τους στο σπίτι με ασφάλεια.
Για την επιτυχή διεξαγωγή της ενέργειας συνεργάστηκαν με προθυμία αρκετοί φορείς, όπως ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, η BP Hellas Α.Ε., οι Αττικές Διαδρομές και η Αττική Οδός, καθώς και το Εργαστήριο Ελευθέρων Σπουδών Sound Audio Engineering που προέβη στην παραγωγή video clip της παρουσίασης της εκδήλωσης στα κέντρα.
Η ενημερωτική καμπάνια της ενέργειας προβλήθηκε από τους χορηγούς επικοινωνίας, ΣΚΑΪ και MAD, ενώ το δημιουργικό και την παραγωγή για το τηλεοπτικό & το ρ/φ σποτ επιμελήθηκε η Ashley & Holmes και η Le Spot. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!