X
Επικαιρότητα

Εξελίσσεται το νέο VW Golf

Η έβδομη κατά σειρά γενιά του VW Golf βρίσκεται ήδη στο στάδιο της εξέλιξης της, βασιζόμενη σε μια νέα, ελαφρύτερη, αλλά και μεγαλύτερων διαστάσεων πλατφόρμα. Το ντεμπούτο του νέου Golf έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2012.

Η έβδομη κατά σειρά γενιά του VW Golf βρίσκεται ήδη στο στάδιο της εξέλιξης της, βασιζόμενη σε μια νέα, ελαφρύτερη, αλλά και μεγαλύτερων διαστάσεων πλατφόρμα. Το ντεμπούτο του νέου Golf έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2012.
Μπορεί η εξωτερική περιβολή του εικονιζόμενου Golf να παραπέμπει σε εκείνη του υπάρχοντος μοντέλου, μολαταύτα κάτω από τις γνώριμες σχεδιαστικές φόρμες του Γερμανικού best seller κρύβεται η ολοκαίνουργια και έβδομη κατά σειρά γενιά του. Ευδιάκριτοι είναι οι μεγαλύτεροι θόλοι των τροχών, στοιχείο που σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες έως τώρα πληροφορίες, μαρτυρούν ότι το νέο μοντέλο θα βασίζεται σε μια μεγαλύτερων διαστάσεων «ευέλικτη» πλατφόρμα. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για το δάπεδο των πολυμορφικών προτάσεων της γερμανικής εταιρείας (σ.σ.: ίδιο ακριβώς με εκείνο που θα χρησιμοποιηθεί τόσο στο νέο Passat, όσο και στο επίσης νέο A3 της Audi που αναμένεται με τη σειρά του περί τα τέλη της επόμενης χρονιάς), το οποίο παρέχει τη δυνατότητα «μεταβολής» των βασικών του μεγεθών. Για την περίσταση, το νέο Golf αναμένεται να διαθέτει αισθητά μεγαλύτερο μεταξόνιο, αλλά και μικρότερους προβόλους εμπρός και πίσω, πάντοτε σε σχέση με το Golf VI. Σχεδιαστικά, δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις αναφορικά με τις προθέσεις των Γερμανών, αν και το πλέον πιθανό σενάριο είναι το νέο Golf να φέρει αρκετά αισθητικά γνωρίσματα από το πρωτότυπο Compact Coupe Concept που είδαμε στο Ντιτρόιτ.
Κάτω από το καπό του Golf VII θα φιλοξενείται όλη η γνώριμη σειρά των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων της εταιρείας (TSi, TDi), η οποία θα έχει ως αφετηρία τον «μικρό» 1.2 TSi των 105 ίππων και «ταβάνι» τον αντίστοιχο 2λίτρο, ο οποίος θα εξοπλίζει τις κορυφαίες εκδόσεις GTi και R. Έως τώρα, οι Γερμανοί έχουν επιβεβαιώσει πως το νέο Golf θα διατίθεται από το 2013 και εξής και σε plug-in ηλεκτρική έκδοση, με μπαταρίες ιόντων λιθίου, αυτονομία άνω των 150 χλμ., ισχύ 115 ίππων και ροπή άνω των 28 χλγμ. Ιδιαίτερα πιθανό θεωρείται επίσης το ενδεχόμενο παραγωγής και μιας υβριδικής παραλλαγής του μοντέλου, που θα εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα και θερμικό κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης το γεγονός ότι το Golf VII, εκτός από τις παραδοσιακές όσο και γνώριμες 3θυρες, 5θυρες και στέισον βάγκον εκδόσεις, θα διατίθεται επίσης σε μια 4θυρη κουπέ, καθώς και σε ανοιχτή με μαλακή αναδιπλούμενη οροφή. _Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!