Μία ακόμα αντεπίθεση από το στρατόπεδο των Σουηδών της Volvo, αυτή τη φορά με στόχο το premium παρακλάδι της μικρομεσαίας κατηγορίας και άρμα την 5θυρη εκδοχή του νέου C30.
Μία ακόμα αντεπίθεση από το στρατόπεδο των Σουηδών της Volvo, αυτή τη φορά με στόχο το premium παρακλάδι της μικρομεσαίας κατηγορίας και άρμα την 5θυρη εκδοχή του νέου C30.
Είναι κοινό πλέον μυστικό πως η Volvo, μετά το… χτύπημα στη μεσαία κατηγορία με το νέο S60, έχει αρχίζει ήδη να μελετά τα επόμενα βήματα της. Και φυσικά, όπως είναι αναμενόμενο, τα τελευταία δεν μπορούν παρά να αφορούν την ακόμα πιο δημοφιλή κλάση των μικρομεσαίων οικογενειακών μοντέλων και δη των πεντάθυρων. Για το λόγο αυτό, η σουηδική εταιρεία ετοιμάζει μια σαφώς πιο οικογενειακή έκδοση του C30, η οποία ωστόσο δεν θα παρουσιαστεί στην υπάρχουσα εκδοχή του μοντέλου, αλλά στην επόμενη γενιά του, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2011 με αρχές του 2012.
Όπως είναι φανερό, με το νέο αυτό μοντέλο η Volvo «χτυπά» στην καρδιά της κατηγορίας αντιπαρατιθέμενη με τους ισχυρούς παίχτες της κατηγορίας, που δεν είναι άλλοι φυσικά από τα VW Golf, Ford Focus και Opel Astra. Για να πραγματοποιηθούν οι ομολογουμένως υψηλές προσδοκίες των Σουηδών, το πεντάθυρο C30 αναμένεται να μεγαλώσει σε διαστάσεις διαθέτοντας την ίδια στιγμή καλύτερη εκμετάλλευση των χωροταξικών δυνατοτήτων της καμπίνας, ειδικά στα πίσω καθίσματα και το χώρο φόρτωσης. Από εκεί και πέρα, στον τομέα της σχεδίασης, τα πράγματα θα είναι εξίσου διαφορετικά, καθώς η εξωτερική σιλουέτα του νέου οικογενειακού της Volvo θα είναι λιγότερο… τολμηρή παραπέμποντας ευθέως σε χαρακτηριστικά γνωρίσματα των γνωστών SUV μοντέλων που πλαισιώνουν τη γκάμα της (βλ. μάσκα, φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος κοκ). Στον αντίποδα, στο εσωτερικό δεν αναμένονται εκπλήξεις, καθώς οι σχεδιαστές της μάρκας είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως θα διατηρήσουν τις «καθαρές» και μινιμαλιστικές φόρμες που συναντώνται και στο υπάρχον μοντέλο επεμβαίνοντας στα σημεία που θα κριθεί αναγκαίο.
Στα μηχανικά μέρη, τα νέα είναι εξίσου ευοίωνα, καθώς όσον αφορά τους κινητήρες που θα βρουν θέση κάτω από το καπό του νέου αντι-Golf/Focus/Astra, τη διαφορά αναμένεται να κάνουν τα νέα, υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα των 1,6 λίτρων που τοποθετούνται και στο μεγαλύτερο S60 (σ.σ.: η ισχύ τους αναμένεται να κυμανθεί στο ίδιο εύρος, ανάμεσα δηλαδή στους 150 και 180 ίππους), ενώ στην κορυφή θα συναντάμε τον αντίστοιχο 2λιτρο, που θα αγγίζει ή και θα ξεπερνά σε ισχύ τους 200 ίππους αντικαθιστώντας επάξια τον 5κύλινδρο των 2,5 λίτρων που κινεί έως τα τέλη του χρόνου την κορυφαία έκδοση του σημερινού και αποκλειστικά τρίθρου μοντέλου. _Χ.Α.