Το Mazda MX-5 ετοιμάζεται να παραδώσει τη σκυτάλη στο νεότερο μοντέλο επενδύοντας ακόμα περισσότερο στη φιλοσοφία της αρχέτυπης εκδοχής του.
Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου, δεν αναμένονται σημαντικές εκπλήξεις, αφού, όπως όλα δείχνουν, οι ιθύνοντες της εταιρείας φαίνεται να έχουν εγκαταλείψει το ενδεχόμενο το νέο MX-5 να κινείται από τη νεότερη εκδοχή του γνωστού περιστροφικού κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος ήδη εξελίσσεται για λογαριασμό του νέου RX-8/RX-9. Έτσι, κάτω από το καπό του αναμένεται να δούμε έναν νέο 4κύλινδρο κινητήρα, με ισχύ κοντά στους 160 ίππους, ο οποίος θα διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και σύστημα Start&Stop. Θα συνδυάζεται δε ακόμα και στη βασική έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ενός ολοκαίνουργιου κιβωτίου με σύστημα διπλού συμπλέκτη.