X
Επικαιρότητα

Εθνικό Σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια – η αξία των δεδομένων

Τα δεδομένα που θα χρησιμοποιηθούν, όταν συγκεντρωθούν και εκείνα που ακόμη λείπουν, θα αποτελέσουν τον πρώτο άξονα του Εθνικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια.

Ο πρώτος άξονας του Εθνικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια ορίζει ότι δεν αρκεί μόνο το να γνωρίζουμε πού και πότε συμβαίνουν τα ατυχήματα, αλλά κυρίως πώς συμβαίνουν, τι φταίει και τι πρέπει να γίνει για να μην επαναληφθούν. Τα διαθέσιμα στοιχεία, που φαίνεται όμως να είναι αρκετά ελλιπή, μας δίνουν τις εξής πληροφορίες για την πλειοψηφία των ατυχημάτων: Προκαλούνται κυρίως από άνδρες, η ηλικία τους είναι 25-49 ετών, το όχημα είναι το αυτοκίνητο, γίνονται κατά βάση σε αστικές οδούς. Επίσης, τα περισσότερα γίνονται μεταξύ Ιουλίου και Οκτωβρίου, ενώ οι περισσότερες εισαγωγές στα νοσοκομεία είναι κυρίως απογευματινές ώρες και Σαββατοκύριακα.

Τα δεδομένα που προς το παρόν λείπουν είναι ο αριθμός αλλά και ο τύπος ατυχημάτων που έγιναν το καλοκαίρι στα νησιά, οι χρόνοι αντίδρασης του ΕΚΑΒ ανά περιοχή, ένας χάρτης που να δείχνει την επανάληψη και τη συσσώρευση ατυχημάτων σε συγκεκριμένες περιοχές και το ποσοστό των μοτοσυκλετιστών και των οδηγών ποδηλάτου που δεν φοράνε κράνος. Για να καταπολεμηθεί η έλλειψη δεδομένων, θα χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία ως σύμμαχος για την καταγραφή και την αξιολόγηση τους. Συγκεκριμένα, μέσω των νέων τεχνολογιών των αυτοκινήτων, τη διαχείριση της κυκλοφορίας, αλλά και τα κινητά τηλέφωνα των οδηγών,οι αρχές αλλά και οι οδηγοί θα λαμβάνουν χρήσιμα στοιχεία για την αποφυγή ατυχημάτων. Δελτίο Τύπου – Εθνικό Σχέδιο για την Οδική Ασφάλει

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!