Η γερμανική εταιρεία ανακοινώνει τη νέα ονομασία των «κεντρομήχανων» προτάσεών της που θα παρουσιαστούν ανανεωμένες μέσα στο 2016 «φορώντας» μια ολοκαίνουργια γενιά 4κύλινδρων κινητήρων τούρμπο.
Αποτίοντας φόρο τιμής στις θρυλικές «718», με τις οποίες η Porsche κατάφερε να διακριθεί στους αγώνες από το 1957 έως και το 1962, η εταιρεία αποφάσισε να… προσαρτήσει τους μαγικούς αυτούς αριθμούς στην ονομασία των νέων «μικρών» της μοντέλων. Έτσι, οι ανανεωμένες Boxster και Cayman θα αποκαλούνται και επίσημα από το 2016 και εξής, «718 Boxster» και «718 Cayman», αντίστοιχα.
Η σημαντικότερη, ωστόσο, είδηση δεν κρύβεται στα… βαφτίσια των νέων «κεντρομήχανων» μοντέλων των Γερμανών, αλλά σε αυτή καθ’ αυτή την κινητήρια μονάδα που θα τις κινεί. Πλέον, όπως και επίσημα επιβεβαιώνουν σήμερα οι ιθύνοντες της εταιρείας, την κίνηση θα παρέχει μια ολοκαίνουργια γενιά 4κύλινδρων κινητήρων τούρμπο. Μέχρι και αυτή τη στιγμή, πάντως, ο κυλινδρισμός τους δεν έχει ανακοινωθεί, αν και όλες οι πληροφορίες συντείνουν πως θα πρόκειται για μηχανικά σύνολα βενζίνης με χωρητικότητα 2,0 λίτρων.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι Γερμανοί, 4κύλινδρο κινητήρα διέθεταν τόσο η αγωνιστική 718 RSK, η οποία κέρδισε τον 24ωρο αγώνα του LeMans το 1958, όσο και η σημερινή 919 Hybrid LMP1, η οποία απέσπασε με τη σειρά της τα Πρωταθλήματα Κατασκευαστών και Οδηγών στο φετινό World Endurance Championship.
Σε αντίθεση με το παρελθόν, η νέα «718 Boxster» θα τοποθετείται τιμολογιακά πιο πάνω από την «718 Cayman», κάτι που συναντάται σήμερα στις αντίστοιχες εκδόσεις –coupe και cabriolet- της μεγαλύτερης «911».
Σε ότι αφορά την απόδοση των νέων 4κύλινδρων κινητήρων, η αφετηρία εκτιμάται ότι θα είναι οι 265 περίπου ίπποι και το… ταβάνι για τις εκδόσεις «S», οι 320 ίπποι. Παρ’ όλα αυτά, οι εκδόσεις GTS των νέων «718 Boxster» και «718 Cayman», η καθαρόαιμη GT4 της τελευταίας, καθώς και η Spyder της πρώτης, είναι πολύ πιθανό να διατηρήσουν τους ατμοσφαιρικούς «flat-six» κινητήρες τους._Χ.Α.