Σχεδιαστικές αλλαγές για το μικρό ηλεκτρικό μοντέλο των Βαυαρών και προσθήκη μιας έκδοσης με μεγαλύτερη ισχύ και πιο σπορτίφ χαρακτήρα.
Σχεδιαστικά, η απλή έκδοση της οικογένειας i3 υιοθετεί ελάσσονος σημασίας τροποποιήσεις, οι οποίες περιορίζονται στους ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, στις διαφορετικές ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών, στα νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός, καθώς και στην προσθήκη δύο νέων εξωτερικών χρωματισμών -Melbourne Red και Imperial Blue. Στην περίπτωση του νέου i3S συναντάμε πιο… απαστράπτουσες προσθήκες στις εξωτερικές επιφάνειες, νέες ζάντες με διάμετρο 20 ίντσες, ενώ χαμηλότερη κατά 10 χλστ. είναι η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, χάρη στην υιοθέτηση μιας πιο «σπορτίβικης» ρύθμισης στην ανάρτηση.
Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, το νέο BMW i3S έχει μεγαλύτερα κατά 40 χλστ. μετατρόχια, ενώ αυξητικές τάσεις, κατά μόλις 20 κιλά, παρατηρούνται και στο βάρος του σε σχέση με τα «απλά» μοντέλα της οικογένειας. Σε ότι αφορά στην καρδιά των δύο μοντέλων, αμφότερα εξοπλίζονται με μπαταρίες ιόντων λιθίου 33 kWh (94 Αh), ενώ και στις δύο περιπτώσεις διαθέσιμες είναι και οι εκδόσεις Range Extender, οι οποίες συνοδεύονται από έναν 2κύλινδρο θερμικό κινητήρα με χωρητικότητα 647 κ.εκ. και απόδοση 38 ίππων. Οι απλές εκδόσεις της σειράς εξακολουθούν να αποδίδουν 170 ίππους και ροπή 250 Nm, τιμές που εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,3 δλ. και τελική 150 χλμ./ώρα.
Σε ότι αφορά στην αυτονομία κίνησησ, οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με τη μεθοδολογία μέτρησής του. Σε κάθε περίπτωση, η BMW υπόσχεται ότι με ένα απλό i3 θα μπορέσετε να καλύψετε 200 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση των μπαταριών. Σύμφωνα με τον πάντοτε… αισιόδοξο κύκλο NEDC (New European Driving Cycle), η τιμή αυτή μπορεί να φτάσει τα 290-300 χλμ., ενώ με βάση τον πιο ρεαλιστικό WLTP (World Harmonized Light Vehicle) τα 235-245 χλμ.
Η έκδοση S εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Η αυτονομία, σε σχέση με την πιο αδύναμη έκδοση της οικογένειας, δεν διαφοροποιείται. Από εκεί και πέρα, το i3S, πέρα από τις διαφορετικές ρυθμίσεις σε ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές ράβδους, είναι εφοδιασμένο με ένα σύστημα ελέγχου της ευστάθειας με τροποποιημένο καλιμπράρισμα. Επίσης, ο οδηγός μπορεί στο νέο i3S να παραμετροποιήσει την απόκρισή του συστήματος διεύθυνσης καθώς και του ηλεκτροκινητήρα._Χ.Α.