Πέντε περίπου μήνες από την έλευσή της στην ελληνική αγορά, ως επίσημος εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault, η εταιρία PGA Ελλάδα, θυγατρική του ομίλου PGA Motors, άνοιξε τα χαρτιά της σε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη τύπου.
Ο κ. Ντιντιέ Πεντελμά, γενικός διευθυντής, παρουσίασε το στρατηγικό πλάνο της εταιρίας, καθώς επίσης τις προσδοκίες και το όραμα της PGA για τη συγκεκριμένη αγορά. «Μας ενδιαφέρει να σηματοδοτήσουμε το πέρασμα σε μία νέα εποχή για τη Renault στην Ελλάδα. Τους μήνες αυτούς εργαζόμαστε σκληρά για να είμαστε έτοιμοι για το σημερινό λανσάρισμα, ως επίσημοι εισαγωγείς της Renault και της Dacia στην Ελληνική αγορά, έχοντας πλήρη συναίσθηση της πολύπλευρης αποστολής μας με επίκεντρο τον Έλληνα καταναλωτή».
Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι «η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου αποτελεί για εμάς μεγάλη πρόκληση. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε πολύ σύντομα το μερίδιό μας σε αυτή την αγορά, εργαζόμενοι με ήθος, επαγγελματισμό, συνέπεια, φέρνοντας στην Ελληνική αγορά τις εμπορικές καινοτομίες που έκαναν ευρύτατα γνωστό το όνομα της PGA».
Ήδη οι πρώτες κινήσεις έγιναν, με τη σύσταση ενός νέου δικτύου αντιπροσώπων, το οποίο βασίζεται σε ένα ποσοστό στο παλαιό, με τη διαφήμιση της εταιρίας αλλά και με την προσπάθεια άμεσης εξυπηρέτησης όσων πελατών αντιμετώπιζαν προβλήματα το τελευταίο διάστημα, σε θέματα αυτοκινήτων και ανταλλακτικών, λόγω της ιδιάζουσας κατάστασης που υπήρχε.
Αυτή τη στιγμή το δίκτυο αριθμεί 40 αντιπροσώπους, ενώ είναι σε θέση να καλύψει ένα ποσοστό τουλάχιστον 90% της ελληνικής επικράτειας. Ό στόχος είναι μέχρι το 2010 το ποσοστό αυτό να ξεπεράσει το 95%, ιδρύοντας μάλιστα και μερικά ιδιόκτητα καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που θα λειτουργούν όμως με την επωνυμία ξεχωριστής εταιρίας.
Βάρος δίνεται και στον τομέα των ανταλλακτικών. Μέχρι τις 14 Ιουλίου θα υπάρχει διαθέσιμη μία πλήρης αποθήκη ανταλλακτικών, για τις ανάγκες του δικτύου, ενώ ο στόχος είναι το 2010 να υπάρχει σε αυτό 95% κάλυψη, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις οι όποιες ανάγκες θα καλύπτονται σε διάστημα 24 ωρών!
Διαφημιστικά έχουν ήδη γίνει σημαντικά βήματα, με στόχο την επαναπροσέγγιση του αγοραστικού κοινού. Οι ιθύνοντες θεωρούν ότι μέχρι τα τέλη Ιουλίου θα έχουν διατεθεί συνολικά 1.200 αυτοκίνητα, ελπίζοντας, μέσω των προϊόντων τους, να περάσουν από την 27η στην έκτη θέση της αγοράς.
Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι, ταυτόχρονα με τα αυτοκίνητα Renault, το νέο δίκτυο θα υποστηρίζει την πώληση και επισκευή των αυτοκινήτων Dacia, τα οποία θα εισάγονται επίσης από την PGA Ελλάδα. Η εταιρία Dacia έχει αποσυρθεί εδώ και πολλά χρόνια από την ελληνική αγορά, πλέον όμως επανέρχεται, ως θυγατρική της Renault, με νέα μοντέλα στη γκάμα της, τα οποία συνοδεύονται από 3 χρόνια εγγύηση.
Αναφορικά με την PGA Motors, (Pierre Guenand & Associes), ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και το 1999 εξαγοράστηκε από την Porsche Holding, σε ποσοστό 95%. Ο συγκεκριμένος όμιλος ανήκει μεν στην οικογένεια Porsche/Piech, δεν είναι όμως ο ίδιος με την εταιρία Porsche, των γνωστών σπορ αυτοκινήτων. Η PGA Motors δραστηριοποιείται σε 16 χώρες, σε Ευρώπη και Ασία, απαριθμώντας 8.800 εργαζομένους.