X
Επικαιρότητα

Επίσημη πρεμιέρα: Honda FCV Concept

Το Honda FCV Concept, που παρουσιάστηκε στο Τόκιο το Νοέμβριο του 2014, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο ευρωπαϊκό κοινό στα πλαίσια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης 2015.

Το Honda FCV Concept, που παρουσιάστηκε στο Τόκιο το Νοέμβριο του 2014, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο ευρωπαϊκό κοινό στα πλαίσια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης 2015.

 

Η φουτουριστική δημιουργία δίνει μία πρώτη γεύση από το νέο όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής ,που προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το πρώτο εξάμηνο του 2016, ενώ θα ακολουθήσουν οι ΗΠΑ και η Ευρώπη τους επόμενους 12 μήνες. Η επόμενη γενιά οχημάτων κυψελών καυσίμου της Honda θα διαδεχτεί τα δύο προηγούμενα οχήματα του είδους, FCXFCX Clarity και θα είναι σημαντικά βελτιωμένη ως προς τις επιδόσεις και το κόστος. Η νέα συστοιχία κυψελών καυσίμου που τοποθετείται στο FCV Concept είναι κατά 33% μικρότερη από την προκάτοχό της, αλλά αποδίδει ισχύ πάνω από 100 kW με πυκνότητα ισχύος 3,1 kW/L. Αυτό βελτιώνει τις συνολικές επιδόσεις κατά περίπου 60%.

Το τρίτο όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής της Honda θα γίνει το παγκοσμίως πρώτο αυτοκίνητο κυψελών καυσίμου με ολόκληρο το σύστημα κίνησης, μαζί και με τη μικρότερη συστοιχία κυψελών καυσίμου, τοποθετημένο κάτω από το καπό ενός συμβατικού sedan. Αυτή η διάταξη επιτρέπει σε σχεδιαστές και μηχανικούς να δημιουργήσουν μία καμπίνα κανονικών διαστάσεων που χωράει άνετα πέντε ενήλικες. Έτσι ανοίγει ο δρόμος για την εξέλιξη μιας πλατφόρμας αποκλειστικής για μοντέλα κυψελών καυσίμου Honda από την οποία θα προκύψουν περισσότεροι τύποι αμαξωμάτων, συμβάλλοντας στην ευρύτερη αποδοχή και υιοθέτηση αυτής της τεχνολογίας μηδενικών ρύπων, από όλο και μεγαλύτερη μερίδα οδηγών. Το Honda FCV Concept εφοδιάζεται με ένα ρεζερβουάρ αποθήκευσης υδρογόνου υψηλής πίεσης 70 MPa που παρέχει αυτονομία πάνω από 700 km. Η αναπλήρωση του ρεζερβουάρ διαρκεί τρία λεπτά, κάνοντας τον ανεφοδιασμό γρήγορο και εύκολο.

Μία καινοτομία εγκατεστημένη στο FCV Concept είναι το Honda Power Exporter Concept, μία λειτουργία εξωτερικής παροχής ρεύματος, που έχει δοκιμαστεί πολλαπλώς στο FCX Clarity. Αυτό το σύστημα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να λειτουργεί σαν μία μικρή κινητή γεννήτρια, που παράγει ισχύ εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) έως 9kW. Επιπλέον, η Honda σκοπεύει να προωθήσει περαιτέρω την εφαρμογή Smart Hydrogen Station (SHS): ενός συμπαγούς σταθμού υδρογόνου που εξοπλίζεται με τον πρώτο ηλεκτρολύτη υψηλής διαφορικής πίεσης.

Το 2002, το πρώτο FCX έγινε το παγκοσμίως πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου που πιστοποιήθηκε από τον Αμερικανική Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (EPA) και το Συμβούλιο Αέριων Πόρων της Καλιφόρνιας (CARB). Με τέτοιες πιστοποιήσεις, η Honda ξεκίνησε πωλήσεις μέσω leasing του Honda FCX σε Ιαπωνία και ΗΠΑ. Το 2003, η Honda εξέλιξε την Honda FC STACK, την παγκοσμίως πρώτη συστοιχία κυψελών καυσίμου με δυνατότητα εκκίνησης σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν. Στη συνέχεια, το 2005, η Honda έγινε η παγκοσμίως πρώτη κατασκευάστρια οχημάτων που ξεκίνησε πωλήσεις μέσω μακροχρόνιας μίσθωσης (lease) οχημάτων κυψελών καυσίμου σε ιδιώτες πελάτες στις ΗΠΑ. Το 2008 η Honda ξεκίνησε πωλήσεις leasing του FCX Clarity, ενός οχήματος κυψελών καυσίμου.

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!