Το ντεμπούτο του πραγματοποιεί και επίσημα πλέον το νέο A7 Sportback ποντάροντας στο προχωρημένο ντιζάιν του 5θυρου αμαξώματος του, στο υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο των μηχανικών του μερών, αλλά και στο σπορτίφ χαρακτήρα του στο δρόμο.
Το ντεμπούτο του πραγματοποιεί και επίσημα πλέον το νέο A7 Sportback ποντάροντας στο προχωρημένο ντιζάιν του 5θυρου αμαξώματος του, στο υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο των μηχανικών του μερών, αλλά και στο σπορτίφ χαρακτήρα του στο δρόμο.
Η κίνηση από τους ιθύνοντες της Audi ήταν εδώ και αρκετό καιρό αναμενόμενη. Πρωταρχικός τους στόχος με το νέο Α7 Sportback ήταν να γεφυρώσουν το προφανές κενό ανάμεσα στα Α6 και Α8, όχι όμως με ένα ακόμα «τυπικό» για τα δεδομένα της Audi σεντάν με παραπλήσιο… συμβατικό σχεδιαστικό μοτίβο, αλλά μ’ ένα αθλητικό σε αμφίεση 5θυρο μοντέλο που να παραπέμπει σε κουπέ. Αυτό ακριβώς είναι το concept του νέου Α7 Sportback, ενός αυτοκινήτου που βασίζεται στο δάπεδο του Α8 «ακουμπώντας» σε μήκος –ούτε λίγο ούτε πολύ- τα 5 μ. (4,97×1,91×1,42 μ., μεταξόνιο: 2,91 μ.). Σχεδιαστικά, το αποτέλεσμα που προέκυψε δικαιώνει τις προσδοκίες και σε επίπεδο αεροδυναμικής (Cd: 0,28), με το κομψό πίσω μέρος, τα στενά παράθυρα και το εντυπωσιακό εμπρός μέρος, σήμα κατατεθέν κάθε σύγχρονου Audi, να δημιουργούν ένα σπορτίφ και επιβλητικό συνάμα σύνολο.
Το αυστηρά 4θέσιο εσωτερικό του αυτοκινήτου φέρει και αυτό με τη σειρά του τη σχεδιαστική σφραγίδα της γερμανικής φίρμας. Κύριο χαρακτηριστικό του, πέραν τις… αναμενόμενης πολυτέλειας σε όλα τα επίπεδα, είναι η πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης (σ.σ.: ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα σπορτίφ μεν αυτοκίνητο, με χαρακτηριστικά όμως που παραπέμπουν σε λιμουζίνα). Ανάμεσα στα στοιχεία που σε πρώτη ανάγνωση ξεχωρίζει κανείς είναι το γνωστό και ακόμα πιο ολοκληρωμένο σύστημα ΜΜΙ, το οποίο επιτρέπει πλέον την άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω Bluetooth, η οθόνη προβολής όλων των επιμέρους λειτουργιών και συστημάτων επικοινωνίας (5 ή 7 ιντσών), το πλήρες ηχοσύνολο με 15 ηχεία με απόδοση 1.500W, το head-up display, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σε 20 διαφορετικές θέσεις καθίσματα κοκ. Παρά την πληθώρα των αξεσουάρ άνεσης, των συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, αλλά και τις σεβαστές εν γένει διαστάσεις του αμαξώματος, το βάρος της κατασκευής διατηρήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου (σημ.: το 20% των τμημάτων του είναι κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά).
Μέχρι… νεοτέρας, η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων του νέου A7 Sportback περιλαμβάνει τέσσερις επιλογές, δύο βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες, όλοι τους με 6 κυλίνδρους σε διάταξη V. Στην πρώτη περίπτωση, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σ’ έναν ατμοσφαιρικό 2,8 με ισχύ 204 ίππων και έναν 3λιτρο TFSI με μηχανικό για την περίσταση συμπιεστή και ισχύ 300 ίππων. Ο τελευταίος μάλιστα συνδυάζεται αποκλειστικά με το γνωστό 7τάχυτο S-Tronic κιβώτιο, ενώ ο πρώτος με το επίσης γνωστό Multitronic -και προαιρετικά με το πρώτο. Αξίζει να αναφέρουμε πως η έκδοση 2,8 FSI είναι προσθιοκίνητη, ενώ η αμέσως μεγαλύτερη τετρακίνητη. Στην περίπτωση των εκδόσεων ντίζελ, η Audi προσφέρει δύο παραλλαγές του 3λιτρου TDI κινητήρας της, απόδοσης 204 ή 245 ίππων. Και εδώ, οι διαθέσιμοι συνδυασμοί στο κιβώτιο και το σύστημα μετάδοσης είναι αντίστοιχοι με αυτούς των βενζινοκίνητων εκδόσεων του μοντέλου. Αξίζει να προσθέσουμε με την ευκαιρία πως στις εκδόσεις Quattro το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης έχει «μεταμοσχευθεί» αυτούσιο από το γνωστό και μη εξαιρετέο ασφαλώς, RS5! _Χ.Α.