top icon
Επικαιρότητα

Επίσημη πρεμιέρα για τη νέα BMW X4

Η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει τη νέα BMW X4.

Έχοντας ήδη παρουσιάσει την τρίτη κατά σειρά γενιά της Χ3, οι Βαυαροί της BMW προχωρούν σήμερα στα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας Χ4. Ενός μοντέλου που είδε για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας το 2014 αποτελώντας φυσικά την πιο σπορτίφ εκδοχή της υπερυψωμένης «3άρας», αλλά συνάμα και ένα εξέχον μέλος σε μια ιδιότυπη κλάση στην οποία τα SUV μετονομάζονται σε SAC (Sport Activity Coupe).

Δομικά, η νέα BMW X4 βασίζεται στο δάπεδο CLAR, όπως φυσικά και η Χ3, εξασφαλίζοντας σε σχέση με την προκάτοχό της βελτιωμένη ακαμψία αλλά και μικρότερο συγκριτικά βάρος κατά 50 κιλά, χάρη στην εκτενέστερη χρήση ελαφριών υλικών, όπως το αλουμίνιο. Οπτικά, πάντως, η δεύτερη γενιά του μοντέλου των Βαυαρών δε δείχνει και τόσο διαφορετική σε σχέση με την απελθούσα, με τη βασικότερη σχεδιαστική απόκλιση να εντοπίζεται στη μεγαλύτερη σε μέγεθος μάσκα.

Από πλευράς διαστάσεων, πάντως, υπάρχουν κάποιες διαφορές, και μάλιστα ουσιαστικές, μιας και η νέα Χ4 είναι μεγαλύτερη σε μήκος κατά 81 χλστ. αλλά και πλατύτερη κατά 37 χλστ. σε σχέση με το παρελθόν. Το ύψος της δε είναι μειωμένο μόλις κατά 3 χλστ., ενώ διεύρυνση της τάξης των 54 χλστ. παρατηρείται και στο μεταξόνιο, που πλέον αγγίζει τα 2,87 μ.

Σύμφωνα με την BMW, η νέα X4, που πλέον διαθέτει και μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω, έχει πλέον και χαμηλότερο κέντρο βάρους απ’ ότι στο παρελθόν, με την κατανομή των μαζών ανάμεσα στους δύο άξονές της να παραμένει αναλλοίωτη στην ιδανική αναλογία 50-50.

Όλα αυτά επιδρούν θετικά και στον τομέα των χώρων, με τους πίσω επιβάτες να έχουν πλέον για τα πόδια τους 27 επιπλέον χλστ. «αέρα». Βελτιωμένη κατά 25 λίτρα είναι πλέον και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, που αγγίζει με τη σειρά της τα 525 λίτρα. Τιμή, μάλιστα, που μπορεί να φτάσει τα 1.430 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Το εσωτερικό της νέας BMW X4 προέρχεται από την Χ3. Το σύστημα iDrive, το οποίο πάει «πακέτο» με μια οθόνη αφής 6,5 ή 10,25 ιντσών, προσφέρει περισσότερες ευκολίες και δυνατότητες σε σχέση με το παρελθόν, με τον γνώριμο περιστροφικό διακόπτη ελέγχου του συστήματος να δίνει για μια ακόμα φορά το «παρών». Τα καθίσματα είναι νέα, ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο 12ιντσος πίνακας οργάνων εμπρός από τον οδηγό.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου συναντάμε έξι κινητήρες, τρεις ντίζελ και τρεις βενζίνης. Ο 2λιτρος και 4κύλινδρος βενζίνης θα αποδίδει 184 ίππους και 252 στις εκδόσεις xDrive20i και  xDrive30i και ο αντίστοιχος ντίζελ 190 και 231 ίππους στις xDrive20d και xDrive25id. Στο 6κύλινδρο σκέλος, η BMW προσφέρει έναν 3λιτρο ντίζελ και έναν επίσης 3λιτρο βενζίνης, αμφότεροι με την υπογραφή της M Performance, με την απόδοσή τους να διαμορφώνεται στους 326 και 360 ίππους αντίστοιχα στις εκδόσεις M40i και Μ40d.

Όλοι συνδυάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με paddles στο τιμόνι, πλην των εκδόσεων xDrive20i και xDrive20d. Από εκεί και πέρα, όλες οι νέες Χ4 υιοθετούν την εμπρός ανάρτηση της νέας Χ3 (διπλά ψαλίδια) με τις εκδόσεις της Μ Performance να διαθέτουν πιο σφικτό set up σε σχέση με τις πιο «ταπεινές».

Αν και πρόκειται για ένα μοντέλο που θα «σπαταλήσει» το χρόνο του κινούμενο στην άσφαλτο, η BMW υποστηρίζει πως η νέα Χ4 διαθέτει πλέον περισσότερες ικανότητες κίνησης εκτός δρόμου με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει πλέον στα 204 χλστ. και τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής να αγγίζουν αντίστοιχα τις 25,7 και 22,6 μοίρες.

Το επίσημο ντεμπούτο της νέας BMW X4 θα πραγματοποιηθεί σε λίγες εβδομάδες από σήμερα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ