top icon
Επικαιρότητα

Επίσημες φωτογραφίες: Νέο Renault Megane

Aποκάλυψη για το νέο Renault Megane, που πραγματοποιεί το επίσημο ντεμπούτο του σε λίγες μέρες στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

H τέταρτη γενιά του δημοφιλούς χάτσμπακ των Γάλλων, που αναμένεται να αποτελέσει την απάντηση της Renault απέναντι στις… ισχυρές δυνάμεις των Opel Astra, Ford Focus και VW Golf και φυσικά στο «εγχώριο» 308 της Peugeot, διαθέτει στο εμπρός μέρος σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από το Talisman. Κύρια χαρακτηριστικά του εδώ, τα φωτιστικά σώματα σχήματος C (τεχνολογίας LED ασφαλώς), το μεγαλύτερο σε μέγεθος λογότυπο της εταιρείας στο κέντρο του «προσωπείου» του αλλά και σπορ σε αισθητική προφυλακτήρας. Πίσω, τα φωτιστικά σώματα κλέβουν για μια ακόμα φορά την παράσταση εκτεινόμενα σε όλο σχεδόν το μήκος της πέμπτης πόρτας. Συνολικά, η αισθητική προσέγγιση του γαλλικού μοντέλου αποδεικνύεται πιο… macho και πιο επιβλητική σε σχέση με το παρελθόν «παντρεύοντας» το σπορ χαρακτήρα με την πολυτέλεια. Tο νέο Megane θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-CD που έχει εξελιχθεί με την Nissan και χρησιμοποιούν ήδη τα ομόσταυλα Kadjar, Espace, Pulsar, Qashqai και X-Trail. Κατά την πάγια πλέον τακτική των Γάλλων, το νέο Megane θα παρουσιαστεί αρχικά σε 5θυρο μανδύα.  Αργότερα και σε διάστημα έξι περίπου μηνών, η γκάμα του νέου Megane αναμένεται να εμπλουτιστεί με δύο ακόμα εκδόσεις: μια με πιο οικογενειακές περγαμηνές (στέισον βάγκον) και μια πιο σπορτίφ και νεανική (κουπέ).

Στο εσωτερικό, η Renault έχει καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες προκειμένου να δημιουργήσει μία καμπίνα για λογαριασμό του νέου Megane εφάμιλλη του ανταγωνισμού. Και δη, του γερμανικού. Στο επίκεντρο της προσπάθειας αυτής έχει μπει, ασφαλώς, η αναβάθμιση της απτής ποιότητας της καμπίνας, τομέας για τον οποίο το γαλλικό μοντέλο, που ήδη «μετρά» 8 χρόνια ζωής με μόλις μια ουσιαστική ανανέωση στο ενδιάμεσο, έχει δεχθεί αρκετή… επώδυνη κριτική. Σε αισθητικό επίπεδο, παρατηρούμε αρκετές επιρροές από το πολυμορφικό Espace, που πρόσφατα ανανέωσε την παρουσία του στη μεγάλη κατηγορία των πολυχρηστικών οχημάτων, με σημείο αναφοράς  την οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στην κεντρική κονσόλα (7 ή 9 ιντσών, ανάλογα την έκδοση), αλλά και το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο στον πίνακα οργάνων εμπρός από τον οδηγό.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου, δεν αναμένονται «εκπλήξεις», καθώς οι Γάλλοι πρόκειται, όπως όλα δείχνουν, να επιλέξουν για το νέο Megane γνώριμα κινητήρια σύνολα -ντίζελ και βενζίνης. Σε σχέση με τα πρώτα, η «αφετηρία» θα  είναι ο γνωστός 1.5 dCi των 110 ίππων, με τον 1.6 dCi να προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 130 και 160 ίππων. Την γκάμα των βενζινοκινητήρων αναμένεται, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, να απαρτίζουν οι 1.2 TCe και 1.6 TCe, με μέγιστη απόδοση 130 και 160 ίππων, αντίστοιχα, ενώ από το λανσάρισμα ήδη δεν αποκλείεται να δούμε και τον γνώριμο 0.9 TCe. Έως ότου να παρουσιαστεί η κορυφαία έκδοση R.S., η κορωνίδα των βενζινοκίνητων εκδόσεων του νέου Megane θα κινείται από μια τρίτη εκδοχή του 1.6 TCe κινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει περί τους 200 ίππους. Εκτός με το γνωστό χειροκίνητο 6αρι, το νέο Renault Megane θα διατίθεται και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ