X
Επικαιρότητα

Επίσημα η νέα Ferrari 458 Challenge

Η αγωνιστική έκδοση του ιταλικού supercar βλέπει και επίσημα το φως της δημοσιότητας ταυτόχρονα με τις ανακοινώσεις για τις αγωνιστικές προοπτικές του μοντέλου για τη χρονιά που μας έρχεται.

Η αγωνιστική έκδοση του ιταλικού supercar βλέπει και επίσημα το φως της δημοσιότητας ταυτόχρονα με τις ανακοινώσεις για τις αγωνιστικές προοπτικές του μοντέλου για τη χρονιά που μας έρχεται.
Δεν πρόκειται για ένα μοντέλο ευρείας παραγωγής, αλλά για την αγωνιστική εκδοχή της 458 Italia, με την οποία το cavalino rampante θα συμμετέχει στο θεσμό των αγώνων Ασίας – Ειρηνικού το 2011, καθώς βέβαια και στο Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, θεσμό στον οποίο συμμετείχε στο παρελθόν με τις αντίστοιχες εκδόσεις των F430, 360, F355 και 348. Στα μηχανικά μέρη της νέας 458 Challenge σημείο αναφοράς παραμένει ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας των 4,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει και εδώ 570 ίππους, με τις βασικότερες αλλαγές που κουβαλά να αφορούν στις διαφορετικές σχέσεις του 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με τον οποίο συνεργάζεται, καθώς και στο διαφορετικό mapping της ηλεκτρονικής μονάδας του τελευταίου. Ωστόσο, η μεγάλη διαφορά έγκειται στο βάρος του αμαξώματος, με τους Ιταλούς από το Μαρανέλο να έχουν υποβάλει την «κανονική» 458 Italia σε αυστηρή… δίαιτα με την εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και λεπτότερων (και ελαφρύτερων, επομένως) θυρών. Παρ’ όλα αυτά, η Ferrari δεν έχει δώσει ακόμα στη δημοσιότητα το ακριβές βάρος της νέας «Challenge».
Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη ξεχωρίζουν η χαμηλότερη κατά 30 χλστ. ανάρτηση, με τα αμορτισέρ πλεόν (μη ρυθμιζόμενα, ως προς την απόσβεσή τους) να διαθέτουν για την περίσταση αγωνιστικές φυσικά περγαμηνές. Η 458 Challenge «πατά» σε μονομπούλονες ζάντες 19 ιντσών και σλικ ελαστικά, ειδικά σχεδιασμένα από την Pirelli. Επιπρόσθετα, το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικούς δίσκους, οι οποίοι έχουν «μεταμοσχευθεί» αυτούσιοι από την επίσης εντυπωσιακή 599ΧΧ. Αλλαγές έχει δεχθεί και το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS), το οποίο διαθέτει δύο ρυθμίσεις, για επιφάνειες με υψηλό και χαμηλότερο συντελεστή τριβής του οδοστρώματος αντίστοιχα.

Σύμφωνα με τους Ιταλούς, η νέα 458 Italia «γυρίζει» στην πίστα του Fiorano δύο δευτερόλεπτα ταχύτερα από την προκάτοχο της F430 Challenge (δηλ. 1:16:50) αναπτύσσοντας μάλιστα μέγιστη πλευρική επιτάχυνση της τάξης των 1,6 g. _Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!