X
Επικαιρότητα

Επίσημα η BMW σειρά 1 M Coupe

Ο επικεφαλής του M Division της BMW επιβεβαίωσε και επίσημα ότι η νέα σειρά 1 Μ, που θα βασίζεται στην έκδοση Coupe, θα είναι διαθέσιμη στις κατά τόπους αγορές στα μέσα του 2011.

Ο επικεφαλής του M Division της BMW επιβεβαίωσε και επίσημα ότι η νέα σειρά 1 Μ, που θα βασίζεται στην έκδοση Coupe, θα είναι διαθέσιμη στις κατά τόπους αγορές στα μέσα του 2011.
Οι φημολογίες στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, αλλά και οι έως τώρα εικασίες, που αφορούσαν το πιθανό λανσάρισμα μιας έκδοσης Μ, η οποία θα βασίζεται στη σειρά 1, και συγκεκριμένα στην έκδοση Coupe, παίρνουν τέλος. Οι ιθύνοντες της Βαυαρικής εταιρείας, δια στόματος Kay Segler, όχι μόνο επιβεβαιώνουν την ύπαρξη της, αλλά επιπλέον καθορίζουν και το ακριβές χρονοδιάγραμμα μέσα στο οποίο το μικρότερο μοντέλο της δημοφιλούς στους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων οικογένειας Μ θα φιλοξενηθεί στις εκθέσεις της γερμανικής φίρμας. Σύμφωνα λοιπόν με τα επίσημα ανακοινωθέντα, η νέα 1 Μ coupe (σ.σ.: η χρήση του ιστορικού για τη μάρκα ονόματος Μ1 εγκαταλείφθηκε από την αρχή του όλου εγχειρήματος, καθώς παρέπεμπε ευθέως στην ομώνυμη υπερ-κατασκευή της δεκαετίας του ΄70) θα πωλείται στα μέσα της επόμενης χρονιάς αποτελώντας ουσιαστικά τον συνεχιστή της M3 E30 της δεκαετίας του ’80. Όπως διαβεβαίωσε ο boss του M Division, οι επίσημες τεχνικές λεπτομέρειες της 1Μ Coupe θα αποκαλυφθούν μέσα στους προσεχείς μήνες και σίγουρα όχι αργότερα από τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς.

Ωστόσο, θεωρείται κάτι παραπάνω από βέβαιο πως η πισωκίνητη –φυσικά- 1 Μ θα φορά τον 6κύλινδρο εν σειρά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της BMW, χωρητικότητας 3,0 λίτρων, στην παλαιότερη όμως εκδοχή του (βλ. με δύο αντί για ένα τούρμπο) αποδίδοντας ισχύ που θα κυμαίνεται πολύ κοντά στους 350 ίππους. Η παραπάνω τιμή, σε συνδυασμό με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο της BMW (σ.σ.: η χρήση ενός κιβωτίου με διπλό συμπλέκτη δε φαίνεται να βρίσκεται στις προθέσεις των Βαυαρών) θα εξασφαλίζουν στην 1 Μ Coupe μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δλ., καθώς και τελική ταχύτητα που θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Στους υπόλοιπους τομείς, ξεχωρίζουν τα αναβαθμισμένα σε σχέση με την 135i φρένα, οι διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτησης και, ασφαλώς, η προσθήκη ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα του οχήματος. Για περισσότερες πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι. _Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!